Post/like/rep count/location bij profiel

Dit is ook gewoon de default template waar we weinig mee gaan foefelen. Misschien dat anderen dat anders doen, maar ons doel is geen tweede 9lives verhaal te worden waar bij elke forum update honderden hacks mee geport moeten worden naar de nieuwe versie.

Sommige dingen zijn makkelijk te configureren, andere niet. En we moeten ook durven de stap vooruit te zetten en in het verhaal mee gaan dat dit geen vBulletin is en het anders werkt en er anders gaat uit zien.
 
efkes rap gekeken maar zie dit niet specifiek staan, maar ik vind het een heel groot gemis dat de locatie niet meer direct zichtbaar is naast de nicname. ik begrijp dat dit een cleanere look is, maar is het niet mogelijk om dit optioneel toch zichtbaar te maken? bijvoorbeeld een setting dat je kan kiezen tussen clean en alles zichtbaar?
 
 
Dit is ook gewoon de default template waar we weinig mee gaan foefelen. Misschien dat anderen dat anders doen, maar ons doel is geen tweede 9lives verhaal te worden waar bij elke forum update honderden hacks mee geport moeten worden naar de nieuwe versie.

Sommige dingen zijn makkelijk te configureren, andere niet. En we moeten ook durven de stap vooruit te zetten en in het verhaal mee gaan dat dit geen vBulletin is en het anders werkt en er anders gaat uit zien.
Sure maar dat is wel een wreed algemeen antwoord he, en een zeer beleefde manier om "Hoepel op" te zeggen.

Als er een technische reden is dat de locatie niet gewoon onder de nick kan staan, fair enough. Het lijkt me straf maar wat ken ik er van dus het kan. Als het een bewuste keuze is, fair enough (ook al is het volgens mij niet de juiste en zou je ze misschien wat meer kunnen toelichten).

Maar wat je nu zegt is imo het equivalent van "Waarom?" "Daarom!" op een nochtans terechte vraag. Ik vind het ook een groot gemis, niet eens voor B&S want dat gebruik ik slechts zeer sporadisch maar ook omdat het posts vaak in context kan zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor jouw persoonlijke interpretatie van Tyfius' antwoord.

"Wreed algemeen", "Waarom?" "Daarom!" <-> "Hacks die het forum vertragen + problemen veroorzaken bij updates" (dit is een van de vele redenen waarom 9lives geworden is wat het nu is, een traag gemuteerd monster waar externe/nieuwe devs gewoon instant maniakaal lachend van weglopen), "configuratie" (het is een compleet andere software dan vbulletin, niet alle instellingen zijn standaard aanwezig of zitten op heel andere plaatsen dan wij ook gewoon zijn), "anders werkt en uitzien" (het is een bewuste keuze om er geen vBulletin kopie van te maken, anders botsen we binnen de maand weer tegen alle problemen aan en kunnen we het binnen een half jaar definitief opdoeken omdat we te zwaar moeten investeren in hardware om de slechte software op te vangen).

En ja, dit is mijn zeer beleefde manier om "Hoepel op met zo'n goedkope/gemakkelijke kritiek" te zeggen.
 
Bedankt voor jouw persoonlijke interpretatie van Tyfius' antwoord.

"Wreed algemeen", "Waarom?" "Daarom!" <-> "Hacks die het forum vertragen + problemen veroorzaken bij updates" (dit is een van de vele redenen waarom 9lives geworden is wat het nu is, een traag gemuteerd monster waar externe/nieuwe devs gewoon instant maniakaal lachend van weglopen), "configuratie" (het is een compleet andere software dan vbulletin, niet alle instellingen zijn standaard aanwezig of zitten op heel andere plaatsen dan wij ook gewoon zijn), "anders werkt en uitzien" (het is een bewuste keuze om er geen vBulletin kopie van te maken, anders botsen we binnen de maand weer tegen alle problemen aan en kunnen we het binnen een half jaar definitief opdoeken omdat we te zwaar moeten investeren in hardware om de slechte software op te vangen).

En ja, dit is mijn zeer beleefde manier om "Hoepel op met zo'n goedkope/gemakkelijke kritiek" te zeggen.
Nu weet ik dus nog steeds niet of je het knopje niet vindt, niet kan maken, niet wil maken, of nog geen tijd hebt gehad om erover na te denken.

Het was dan ook geen kritiek maar een vraag, doe een dutje voor je al dan niet antwoordt want je lijkt me een beetje gestresseerd.
 
Dan mag je tijdens mijn schoonheidsslaapje ook even reflecteren over jouw manier van communiceren/verwoorden want zo komt het wel over, onbedoeld of niet.

We hebben "de knop" enkele weken terug al gevonden en als test es aangezet. Na minder dan een half uur hebben we het terug afgezet want het stoorde enorm dat er zo'n blok info naast elke post staat dat 95% van de tijd geen enkele toegevoegde waarde heeft. Voor de 5% waar dit wel het geval is (waaronder B&S) hebben we na interne evaluatie met de betrokken moderatoren besloten dat het sop de kolen (nog) niet waard is.
 
Dat is tenminste een antwoord, dankjewel.

Als ik dat eerdere antwoord als "wreed algemeen" omschrijf dan vind ik dat a) terecht, en b) niet onbeleefd van mij.
Je kan "We willen er geen vBulletin vol problemen van maken" copy/pasten in elke thread hier op (nota bene) het feedbackforum.
Dat is weliswaar een goede algemene leidraad en visie, maar totaal geen antwoord op een specifieke vraag naar een specifieke feature.
"We hebben het getest en het ziet er atm shit uit" is dat wel, dus nogmaals bedankt.

Dat die vraag gesteld wordt betekent totaal niet dat iemand afbreuk wil doen aan al het harde werk dat jullie verrichten hoor.
 
Dit heeft toch niet alleen te maken voor B&S? Ik vind het enorm handig om de locatie en zelfs rep te zien doorheen het volledige forum.
 
Het is een ander forum en gaat er sowieso ook anders uitzien. Anders, maar daarom niet slechter. Het is niet omdat je aan het vorige gewend bent, dat je aan dit niet kunt wennen. Het zit er nog in, je vindt het gewoon elders.

De uitleg waarom is nu al verschillende keren gegeven. De beslissing is gemaakt om die redenen. Maar als we alleen afgaan op persoonlijke voorkeuren, komt er nooit iets af, en is elke keuze 50/50.
 
Die hover functie werkt ook niet op tablets en smartphones. Dus een beetje extra info is toch wel welkom.
 
Terug
Bovenaan