D
Deleted member 451
Guest
Wel kijk, ik ging min of meer hetzelfde posten eigenlijk.Naar mijn mening loopt de moderatie op het pol & actua forum volledig uit de hand. Geen idee wat er plots veranderd is, maar bon...
Ik post iets over die gevangenenruil in het UA topic, en die post wordt gewoon verwijderd omdat "die discussie ook al loopt in het VS topic". Niet eens verplaatst ofzo he, maar verwijderd.
Enkele dagen voordien krijg ik een waarschuwing omdat ik een woord tussen aanhalingstekens plaatste. En dan ook nog strafpunten omdat ik met de verkeerde smiley reageerde op een post.
Kijk, ge doet wat ge wilt he, maar ge jaagt mensen (o.a. mezelf) weg van dit forum. Jullie nemen jezelf en dit forum ondertussen veel te serieus.
Ik word belachelijk gemaakt in een topic, doe een report, er komt geen reactie op.
Even later doe ik dan maar een "report" op mijn eigen beginpost, met de vraag om de topic dan maar te sluiten, gezien de reacties volledig uit te hand lopen en er eigenlijk geen discussie waarde meer is. Daar komt vrijwel meteen een reactie op : "afgewezen, we gaan niet een topic sluiten omdat jij dat wil".
Sorry hé, maar als je geen tijd hebt om mijn reports te behandelen, van een uitlokking tot nog meer verzieking en op de man spelen, maar wel tijd hebt om mij "af te wijzen", dan werk je met 2 maten en 2 gewichten.
Dus ik ga je voorbeeld volgen @JorisBlack . Ik ga hier niet meer posten. Zoals ik eerder ook al deed in de USA - Biden topic, ga ik nu geheel hier op Pol & Actua niet meer posten.
Als je ziet hoeveel actieve forum members we hebben, en dat maar een handvol nog willen posten in Pol & Actua, hoop ik dat het inderdaad zoals JorisBlack beschrijft, eens in eigen boezem word gekeken bij de moderatie.
(al moet ik zelf wel toegeven dat mijn topic (vooral de beginpost) weinig discussie waarde had. Dat geef ik toe, en ook vandaar misschien dat het beter was deze te sluiten of verwijderen)
Laatst bewerkt door een moderator: