PlayStation Portal

Is wel een hele verbetering en reden voor een aanschaf denk ik. Hopelijk zal deze PS Portal compatibel zijn met de PS6 in de toekomst.. wishfull thinking?

Is dat ding nu al de moeite dan om te hebben? Niet lang geleden nog eens remote app gebruikt op mijn Mac en draaide daar wel goed, dus twijfelde toen al of ik mss toch niet eens een portal zou moeten proberen.
Het is vooral handig als je een partner hebt die de tv inpalmt en je niet naar een andere ruimte met een ander scherm wilt. Andere use cases zijn 's avonds in bed of op het toilet :clap:. Het handheld gevoel heeft wel iets. Persoonlijk vind ik het wat minder bruikbaar voor in het openbaar of in de bus wegens dodgy internetverbindingen. Maar ik vind vooral de eerste doorslaggevend. Soms ik de tv gebruiken en gebruikt mijn vriendin haar iPad, soms vice versa en gebruik ik de portal.

Het is vooral handig als je een partner hebt die de tv inpalmt en je niet naar een andere ruimte met een ander scherm wilt. Andere use cases zijn 's avonds in bed of op het toilet :clap:. Het handheld gevoel heeft wel iets. Persoonlijk vind ik het wat minder bruikbaar voor in het openbaar of in de bus wegens dodgy internetverbindingen. Maar ik vind vooral de eerste doorslaggevend. Soms ik de tv gebruiken en gebruikt mijn vriendin haar iPad, soms vice versa en gebruik ik de portal.
Inderdaad hier is TV ook meestal bezet door de vrouwen (kinderen en vriendin). Dan ist van: "gade weeral een spelleke spelen".. 😖

Speel er regelmatig op als k ff gewoon in de zetel wil liggen zonder tv op te zetten. Voor een LCD-scherm vind ik kleuren en helderheid nog altijd zeer goed. Speel er nu dragon quest 3 2D-HD remake op en ondervind niets van lag (ps5 op kabel aangesloten) en voor JRPG's of games die iets minder hectisch zijn vind ik het ideaal.

Ik heb een paar maand geleden een refurbished gekocht via Amazon. Speel er wel regelmatig op, ondertussen toch al Disco Elysium, wat Yakuza 4 en nu Dragon Quest XI S erop gespeeld. Zodat @Coolguy via de tv kan spelen op de PS5 (BG-style, we hebben er twee) of Switch, of iets kan kijken. Zodat we wel in dezelfde kamer zijn, wat ik wel leuk vind. Ik vind het perfect om JRPG's op te spelen, gelukkig zitten die nog in overvloed in de backlog.

Heb hier net een Chiaki op men SD gezet en getest, dat werkt toch precies ook behoorlijk cv. Misschien dat ik eerst dat wat gebruik om te zien of het me iets of wat bevalt. Voordeel van de Portal zou ik nog altijd vinden dat ik de controller heb die ik gewoon ben met de haptic feedback etc.

Heb hem besteld bij Playstation zelf voor 208,99 euro met die 5% korting eraf. Voor express verzending ( 1-2 werkdagen) vragen ze dan bijna 7 euro meer. Aangezien het dan voor kerst is, en ik tijd heb nam ik de standaard verzending ( 5 werkdagen). Toch is het op 1 dag hier geleverd. Lijkt me ook maar weer een extraatje om mensen extra te laten te betalen zo

Als hij terug in stock komt in de Fnac van Aalst denk ik dat ik er mij eens enen ga halen.
Ik heb via men werk cadeaucheques ter waarde van €80 die ik kan gebruiken in Fnac, maar er is geen stock in Aalst...

Naar Gent rijden en naar het stad gaan enkel en alleen daar voor heb ik geen zin 😅
Krëfel is ook een optie, maar daar is nergens stock en zie ik de kans op nieuwe stock veel lager.

Terug
Bovenaan