Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze avond ook eens testen. Dochter ligt momenteel in het ziekenhuis voor langere periode, dus komt goed van pas, aangezien we blijven overnachten bij haarStreaming werkt vlot. Ook al groot aanbod vind ik.
Het is vooral handig als je een partner hebt die de tv inpalmt en je niet naar een andere ruimte met een ander scherm wilt. Andere use cases zijn 's avonds in bed of op het toiletIs dat ding nu al de moeite dan om te hebben? Niet lang geleden nog eens remote app gebruikt op mijn Mac en draaide daar wel goed, dus twijfelde toen al of ik mss toch niet eens een portal zou moeten proberen.
. Het handheld gevoel heeft wel iets. Persoonlijk vind ik het wat minder bruikbaar voor in het openbaar of in de bus wegens dodgy internetverbindingen. Maar ik vind vooral de eerste doorslaggevend. Soms ik de tv gebruiken en gebruikt mijn vriendin haar iPad, soms vice versa en gebruik ik de portal.Inderdaad hier is TV ook meestal bezet door de vrouwen (kinderen en vriendin). Dan ist van: "gade weeral een spelleke spelen"..Het is vooral handig als je een partner hebt die de tv inpalmt en je niet naar een andere ruimte met een ander scherm wilt. Andere use cases zijn 's avonds in bed of op het toilet. Het handheld gevoel heeft wel iets. Persoonlijk vind ik het wat minder bruikbaar voor in het openbaar of in de bus wegens dodgy internetverbindingen. Maar ik vind vooral de eerste doorslaggevend. Soms ik de tv gebruiken en gebruikt mijn vriendin haar iPad, soms vice versa en gebruik ik de portal.

Same here. Vooral omdat we niet samenwonen en ik dan bij haar thuis ook kan verder gamenIk krijg er ene voor kerst van mijn madam. Ben er wel benieuwd naar

Haha, ik ben stilaan naar de 10 jaar getrouwd. Ik krijg dat eerder dat ze de tv voor haar heeft denkSame here. Vooral omdat we niet samenwonen en ik dan bij haar thuis ook kan verder gamen![]()

Ook de reden waarom ik deze ga aanschaffen !Same here. Vooral omdat we niet samenwonen en ik dan bij haar thuis ook kan verder gamen![]()
Op Playstation store krijg je 5% korting als je inlogt. Veel goedkoper zal het niet meteen worden vrees ik. Dan zit het rond de 209 euroHeb er hier nu toch ook al eens naar zitten zien, maar zou hem toch lievere eens met een korting willen kopen.
2dehands kan je wel een slagje slaan. Is niet erg gewild...Heb er hier nu toch ook al eens naar zitten zien, maar zou hem toch lievere eens met een korting willen kopen.
Ja, maar ik koop niet graag hardware tweedehands... Van iemand hier misschien wel nog, maar anders... je weet nooit wat er mee gebeurd is.2dehands kan je wel een slagje slaan. Is niet erg gewild...