PlayStation Portal

Idd opgezocht ook wel stom.

Je zou toch denken is gewoon doorstreamen.

Zijn jullie tevreden van de aankoop
Ik wel, zeker met de laatste update.

Je kan nu gewoon connecteren als er een website tussenzit (zoals op hotel), je kan streamen met ps+ Premium & het heeft wel iets om bvb mass effect in bed te spelen :D

Wat is dan beste voorbeeld boven de betere wifi nemen van me extender of beste op zelfde netwerk?

Moet ik ergens nog iets instellen voor vlotste gameplay?

Net gekocht

Wel jammer dat er niet gewoon simpele bluetooth inzit voor oortjes te connecteren.

Nochtans kost dat toch niet zoveel geld denk ik?

Wat is dan beste voorbeeld boven de betere wifi nemen van me extender of beste op zelfde netwerk?

Net gekocht

Wel jammer dat er niet gewoon simpele bluetooth inzit voor oortjes te connecteren.

Uw extender zit op hetzelfde netwerk. Dus als je daar de beste verbinding mee hebt die gewoon gebruiken. Als het kan op het 5 Ghz kanaal.

Zou voor Sony geen cent extra kosten. Op de Snapdragon SOC die in de Portal zit is gewoon Bluetooth aanwezig. Dus de Portal heeft gewoon bluetooth maar die is hoogstwaarschijnlijk softwarematig uitgeschakeld. Sony’s excuus is latency.

Ik ben tevreden met de portal. Gekregen voor kerst van mijn vrouw. Als zij iets anders wilt zien, kan ik verder spelen. Lag ofzo heb ik niet en het scherm vind ik wel goed. Controller is precies zoals een ps5 controller, alleen weegt die wat meer door het scherm, als je meteen daarna een ps5 controller vast neemt, weegt die precies niks meer

Net gekocht

Er zit wel nog een 3.5 jack op waarop je bedraad eender welke headset kan connecteren :)

Toch niet overtuigd :(

Speelt toch niet super vloeiend. Je voelt wel dat het streaming is.

Een 30 FPS game zoals mafia 1 is bijna onspeelbaar.

Nochtans downloadsnelheid van 120 en upload 30.

Doe ik iets mis?

In februari komt er een zwarte editie uit en zwarte oortjes

8dec201c19a78fca23be5e3a43577253a9194aee.png

Toch niet overtuigd :(

Speelt toch niet super vloeiend. Je voelt wel dat het streaming is.

Een 30 FPS game zoals mafia 1 is bijna onspeelbaar.

Nochtans downloadsnelheid van 120 en upload 30.

Doe ik iets mis?
Ik speel momenteel GTA San Andreas ( hiervoor Vice City) en deze speelt daar heel vlot op. Het enige probleem dat ik soms heb, is bij de opstart van de portal. Dan zegt die steeds : kan geen verbinding maken met de ps5. Na heropstart lukt dat meestal dan wel. Geen idee waar dat mee te maken heeft. Wifi is in orde.

Ik heb de mijne gisteren teruggebracht. Valt constant uit wat spelen heel moeilijk maakt. Dacht dat aan onze Wifi lag maar testen gaven aan dat er normaal voldoende snelheid op de lijn zat voor een stabiele verbinding.

Na 2 weken moedeloos connecteren dan maar teruggebracht. Gelukkig deden ze in de winkel niet moeilijk en was teruggave van centen geen probleem.

Ik heb Fiber thuis en mijn Portal speelt perfect, heb niet echt last van verbinding die wegvalt of slechte beeldkwaliteit. Enige dat soms voorvalt is dat de eerste keer verbinding maken met ps5 soms fout loopt. Merk ook dat streamen via PS Plus zelf toch wel wat vlotter is dan lokaal streamen via de PS5. Ik ben tussendoor wat Metaphor aan het streamen van mijn PS5, en speelt heerlijk weg in de zetel. Ook wat Dredge en Dead Island aan het spelen via PS Plus. Super tevreden van mijn aankoop hier :love2:

Echt raar dan dat mijn Portal dan heel anders speelt. Speelde gisteren wel vloeiend maar precies 720p. Heb gehoord als je PS5 in 1080p zet dat het beter is.

Klopt dit?

Ik speel momenteel GTA San Andreas ( hiervoor Vice City) en deze speelt daar heel vlot op. Het enige probleem dat ik soms heb, is bij de opstart van de portal. Dan zegt die steeds : kan geen verbinding maken met de ps5. Na heropstart lukt dat meestal dan wel. Geen idee waar dat mee te maken heeft. Wifi is in orde.
Een tip: je hoeft 'm niet helemaal opnieuw op te starten. Gewoon de vliegtuigmodus enkele seconden aan en uit zetten is voldoende 👍🙂.

(Bij mij helpt dit goed bij dit voorval)

Een tip: je hoeft 'm niet helemaal opnieuw op te starten. Gewoon de vliegtuigmodus enkele seconden aan en uit zetten is voldoende 👍🙂.

(Bij mij helpt dit goed bij dit voorval)
Merci voor de tip. Zal het proberen. Lees precies dat mensen daar soms nog last mee hebben. Eenmaal verbonden is het voor mij een top apparaat

PS Portal vraagje.

Nu met de nieuwe update heb je in principe geen ps5 meer nodig of hoeft die niet meer aan te staan om te streamen.
Iemand dit al getest? Premium tier was nooit interessant voor mij maar als je de portal nu als soort van PS vita kan gebruiken en overal games kan streamen ook die uit je eigen library is het wel een ander verhaal.

Terug
Bovenaan