Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wel, zeker met de laatste update.Idd opgezocht ook wel stom.
Je zou toch denken is gewoon doorstreamen.
Zijn jullie tevreden van de aankoop

Ja, heel tevreden.Zijn jullie tevreden van de aankoop
Tuurlijk kost dat geen geld. Is gewoon een dick move van Sony om je te pushen naar hun veel te dure headset/oortjes.Nochtans kost dat toch niet zoveel geld denk ik?
Uw extender zit op hetzelfde netwerk. Dus als je daar de beste verbinding mee hebt die gewoon gebruiken. Als het kan op het 5 Ghz kanaal.Wat is dan beste voorbeeld boven de betere wifi nemen van me extender of beste op zelfde netwerk?
Moet ik ergens nog iets instellen voor vlotste gameplay?
Net gekocht
Wel jammer dat er niet gewoon simpele bluetooth inzit voor oortjes te connecteren.
Nochtans kost dat toch niet zoveel geld denk ik?
Er zit wel nog een 3.5 jack op waarop je bedraad eender welke headset kan connecterenWat is dan beste voorbeeld boven de betere wifi nemen van me extender of beste op zelfde netwerk?
Moet ik ergens nog iets instellen voor vlotste gameplay?
Net gekocht
Wel jammer dat er niet gewoon simpele bluetooth inzit voor oortjes te connecteren.
Nochtans kost dat toch niet zoveel geld denk ik?

blog.playstation.com
Ik speel momenteel GTA San Andreas ( hiervoor Vice City) en deze speelt daar heel vlot op. Het enige probleem dat ik soms heb, is bij de opstart van de portal. Dan zegt die steeds : kan geen verbinding maken met de ps5. Na heropstart lukt dat meestal dan wel. Geen idee waar dat mee te maken heeft. Wifi is in orde.Toch niet overtuigd
Speelt toch niet super vloeiend. Je voelt wel dat het streaming is.
Een 30 FPS game zoals mafia 1 is bijna onspeelbaar.
Nochtans downloadsnelheid van 120 en upload 30.
Doe ik iets mis?

Een tip: je hoeft 'm niet helemaal opnieuw op te starten. Gewoon de vliegtuigmodus enkele seconden aan en uit zetten is voldoendeIk speel momenteel GTA San Andreas ( hiervoor Vice City) en deze speelt daar heel vlot op. Het enige probleem dat ik soms heb, is bij de opstart van de portal. Dan zegt die steeds : kan geen verbinding maken met de ps5. Na heropstart lukt dat meestal dan wel. Geen idee waar dat mee te maken heeft. Wifi is in orde.

.Merci voor de tip. Zal het proberen. Lees precies dat mensen daar soms nog last mee hebben. Eenmaal verbonden is het voor mij een top apparaatEen tip: je hoeft 'm niet helemaal opnieuw op te starten. Gewoon de vliegtuigmodus enkele seconden aan en uit zetten is voldoende.
(Bij mij helpt dit goed bij dit voorval)