PlayStation lanceert nieuwe tv-spots tijdens Champions League

Sony Interactive Entertainment presenteert met trots nieuwe tv-idents (ook wel bekend als de heel korte video’s tijdens de pauze of commercial break-bumpers) die dit seizoen tijdens de uitzending van voetbalwedstrijden in de UEFA Champions League zullen verschijnen. Met enkele van de meest iconische personages uit de PlayStation-franchise viert de nieuwe TV-ident de gedeelde passie voor voetbal en gaming waar fans over de hele wereld van genieten.

In de tunnel zie je hoe spelers angstig reageren als ze zich realiseren dat Kratos en Atreus uit God of War het team van de tegenstander aanvoeren. Ratchet en Clank verschijnen door een dimensionale kloof op het veld om een gewonde speler te redden. Aloy van Horizon Forbidden West voegt zich bij het managementteam en gebruikt haar focus en tactische gevechtsexpertise om de spelers naar de overwinning te leiden. Om de beste stoel van het huis te bemachtigen doorkruist Nathan Drake uit de Uncharted-franchise vakkundig het stadion om zijn team vanaf grote hoogte trots aan te moedigen.

PlayStation en de UEFA Champions League hebben onlangs hun partnerschap voor de cyclus 2021-24 verlengd en zetten daarmee hun langdurige relatie voort die in 1997 begon. De overeenkomst omvat ook de sponsorrechten voor de UEFA Super Cup, UEFA Youth League en UEFA Futsal Champions League.

 
Terug
Bovenaan