PlayStation 5 Pro

Wel ff oppassen als ge naar de MM gaat in Wijnegem :unsure:

"Sharon koopt PlayStation 5 bij MediaMarkt, maar krijgt tot twee keer toe doos met steen in: “Dacht dat ik mijn eerste zelfverdiende centen kwijt was”"
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241203_97009576
IMG_9874.jpeg

Pluim voor de journalist.

Ik heb er ene gevonden, ene maar (sorry kaydoh).

Na mn werk aan nen dreamland gepasseerd, daar hebben ze in hun computer gekeken en daar waren er een paar me 1 op voorraad. Eerste dreamland da ik bel was hij gereserveerd, 2de dreamland hebben ze hem telefonisch gereserveerd voor mij.

Heb hem net afgehaald aan 119 euro.

Dus aan iedereen da er ene zoekt, mss eens de dreamland in de buurt proberen en wie weet is er nog nen dreamland in de buurt da hem op stock heeft. Of andere winkels uiteraard!

Wie was dat hier weer die zich niet ging haasten aangezien 89€ de nieuwe prijs voor de disc drive ging worden…
Hehe, waren er veel hoor. Zelfs ene die de tip van Carrefour van mij had gekregen stond in de winkel en heeft hem toen alsnog niet gekocht 'want hij ging sowieso toch wel weer in stock komen'.

Carrefour moet vandaag ook levering gehad hebben want ik heb net eentje in Ninove kunnen kopen voor hun promo prijs van 90 euro. Was wel de laatste maar misschien zijn er in andere winkels ook nog.

Terug
Bovenaan