zaj
Redacteur
Ik heb letterlijk 0 digitale games. Ik koop alles op disc. Die prijzen zijn voor mij - als mainly pc gamer nog acceptabel.Snap ik echt niet. Hoe ongeduldig kan je zijn voor een discdrive. Voor welke game ben je dan zo ongeduldig?
Nieuwe games zijn na Een 2-3 maand 20-30 euro op Amazon . In die ps scam store kost ff7 nog steeds 70 euro bvb.
Heb ook 2 weken kerstvakantie en dan wil ik gewoon op die pro kunnen spelen. Alan wake en ff7 Part 2 liggen al klaar. Hebben mij samen 50 euro gekost 2dehands . Op die ps store was ik 120 euro kwijt …
De moment dat PlayStation digital only gaat pirate ik gewoon terug of 2de pc onder tv meubel en koop ik de games op steam/ gog.
Alsof ik die scam prijzen ga betalen voor games. Al mijn consoles vanaf ps1 waren gehackt lol.
Je ziet sinds de ps5 generatie en hun win tov Xbox dat ze zo anti consumer aant gaan zijn als ze kunnen . Betalen voor online te kunnen, 130 euro vragen voor een blu ray drive die 20 euro kost , 70/80 euro vragen voor nieuwe games in hun store terwijl de fysieke versie voor de helft van de prijs te vinden zijn , 10 euro vragen voor “next gen upgrades” van ps4 games . Dus m.a.w. gewoon de graphics slider van de pc versie een beetje meer naar rechts zetten.
Enige reden dat dat spel hier onder mijn tv komt is omdat er een home cinema van om en bij de 10k op aangesloten is. En dat een heel andere vorm van immersie is dan op mijn pc te spelen. Zeker voor SP games.
Anders kocht ik die games wel op mijn pc, waar de graphics toch veel beter zijn en alles veel goedkoper is.
Laatst bewerkt:
, kon daarvoor gewoon wat gaan werken aan 80 euro per uur en die overpricede drive kopen, wat ik nu heb gedaan.