kaydoh
Well-known member
Voor een doos? In perfecte staat.Ik heb een Disc Drive, maar geen Pro. Ruilen?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een doos? In perfecte staat.Ik heb een Disc Drive, maar geen Pro. Ruilen?![]()
Ja, heb ook die 30th slim kunnen kopen, maar zie het nut er niet van in deze in de plaats van mijn gewone PS5 al te zetten.Ik ook, heb wel een PS5 slim 30th digital. Maar die bult maakt hem zo lelijk.
Voor ne ps4 pro ?Ik heb een Disc Drive, maar geen Pro. Ruilen?![]()
Gewoon geduld hebben, zoals bij de Portal.Ik had beter in disc drives geïnvesteerd dan in bitcoin!
Ik had beter in disc drives geïnvesteerd dan in bitcoin!
Voor 1 bitcoin moogt ge mijn discdrive kopenChance dat ik dat wel gedaan heb
Ne simpele diskdrive daarentegen, pfff

'k zal er es over nadenkenVoor 1 bitcoin moogt ge mijn discdrive kopen![]()
True, vandaag nog eens gekeken bij Fnac, het ziet er niet goed uit, minder stock dan gisteren xDGewoon geduld hebben, zoals bij de Portal.
Stock van?True, vandaag nog eens gekeken bij Fnac, het ziet er niet goed uit, minder stock dan gisteren xD
Gisteren in de Carrefour in Brugge zelfs geen PS5 Pro's te bespeuren, laat staan koopjes op games. Winkelaanbod was ook aanzienlijk gekrompen :/Stock van PS Portals, ze hadden er effectief wel nog hoor, online waren er in stock en in sommige winkels ook, niet in Aalst.. waar ik wou gaan, in Gent dan weer wel, maar daar is het nu ook gone, net zoals online ook op nu.Stock van?Gisteren in de Carrefour in Brugge zelfs geen PS5 Pro's te bespeuren, laat staan koopjes op games. Winkelaanbod was ook aanzienlijk gekrompen :/
Ah, lag netjes in Brugge. Had ik het geweten.Stock van PS Portals, ze hadden er effectief wel nog hoor, online waren er in stock en in sommige winkels ook, niet in Aalst.. waar ik wou gaan, in Gent dan weer wel, maar daar is het nu ook gone, net zoals online ook op nu.
Ik ga er zelf om moeten, ik heb 80 euro cadeaubonnen staan op mijn kaart en wil die graag gebruiken om hem voor €140 te kopen.Ah, lag netjes in Brugge. Had ik het geweten.

En printen lukt niet?Zie hier nu net dat ze in de Dreamland hier op 10 min van mijn deur er echt 20+ in stock hebben in de winkel, maar daar aanvaarden ze geen digitale bonnen ... zucht.... vroeger nochtans wel al eens om 200+ euro lego gekocht met zo bonnen, maar volgens mij waren het toen inderdaad nog papieren![]()
Neen, denk het niet, die op papier zijn van sodexo, die dat ik heb van Edenred.En printen lukt niet?
Heb die ook, maar ik print ze gewoon af. Scannen ze zo inNeen, denk het niet, die op papier zijn van sodexo, die dat ik heb van Edenred.

Ga het eens bekijken en voor bellen dan thx!Heb die ook, maar ik print ze gewoon af. Scannen ze zo in![]()
Werkprinter ftw.Ga het eens bekijken en voor bellen dan thx!
Zeg ik terwijl ik geen printer heb xD