PlayStation 5 Pro

Stock van? :p Gisteren in de Carrefour in Brugge zelfs geen PS5 Pro's te bespeuren, laat staan koopjes op games. Winkelaanbod was ook aanzienlijk gekrompen :/
Stock van PS Portals, ze hadden er effectief wel nog hoor, online waren er in stock en in sommige winkels ook, niet in Aalst.. waar ik wou gaan, in Gent dan weer wel, maar daar is het nu ook gone, net zoals online ook op nu.

Ah, lag netjes in Brugge. Had ik het geweten.
Ik ga er zelf om moeten, ik heb 80 euro cadeaubonnen staan op mijn kaart en wil die graag gebruiken om hem voor €140 te kopen.
Daarmee dat ik me wat limiteer tot Krëfel, MediaMarkt en Fnac omdat ik weet dat ze het daar aanvaarden.

Zie hier nu net dat ze in de Dreamland hier op 10 min van mijn deur er echt 20+ in stock hebben in de winkel, maar daar aanvaarden ze geen digitale bonnen ... zucht.... vroeger nochtans wel al eens om 200+ euro lego gekocht met zo bonnen, maar volgens mij waren het toen inderdaad nog papieren :s

Zie hier nu net dat ze in de Dreamland hier op 10 min van mijn deur er echt 20+ in stock hebben in de winkel, maar daar aanvaarden ze geen digitale bonnen ... zucht.... vroeger nochtans wel al eens om 200+ euro lego gekocht met zo bonnen, maar volgens mij waren het toen inderdaad nog papieren :S
En printen lukt niet?

Terug
Bovenaan