Ja ik print ook altijd alls op men werk, maar ik ben daar maar 1 keer per week...Werkprinter ftw.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik print ook altijd alls op men werk, maar ik ben daar maar 1 keer per week...Werkprinter ftw.

Je hebt gelijk! Mijn excuses!Ej serieus is da hier het portals thread ofwa??
Disk willen we, disks!
Dreamland neemt alleen Sodexo aan dacht ik ( papier en digitaal). Sinds wij van Sodexo krijgen, kan ik daar op veel plaatsen mee terecht. Vroeger hadden we ook Edenred maar dat pakte ze bijna nergens aan in de winkels waar ik kwam. Sodexo lijkt me een groter bereik te hebben van winkelsNeen, denk het niet, die op papier zijn van sodexo, die dat ik heb van Edenred.
Heb gebeld en het is enkel Sodexo inderdaad, maar ook effectief enkel op papier. In 2025 gaan ze proberen digitaal gaan omdat er meer en meer vraag is, wie had dat gedacht seg... dat digitaal de norm ging worden xDDreamland neemt alleen Sodexo aan dacht ik ( papier en digitaal). Sinds wij van Sodexo krijgen, kan ik daar op veel plaatsen mee terecht. Vroeger hadden we ook Edenred maar dat pakte ze bijna nergens aan in de winkels waar ik kwam. Sodexo lijkt me een groter bereik te hebben van winkels
van games naar potgrond, schors, .... 
Ik heb een kunstkerstboom gekocht van mijn ecocheques bij de Hubo zondag. Kei ecologischHeb gebeld en het is enkel Sodexo inderdaad, maar ook effectief enkel op papier. In 2025 gaan ze proberen digitaal gaan omdat er meer en meer vraag is, wie had dat gedacht seg... dat digitaal de norm ging worden xD
Vroeger had ik ook Sodexo, maar sinds 2/3 jaar Edenred, op zich altijd wel al mee weg geraakt, Ecocheques gebruikte ik in de GM meestal voor Used Switch games en nu ben ik overgegaan naar den Aveve![]()
van games naar potgrond, schors, ....
![]()

Zie hier nu net dat ze in de Dreamland hier op 10 min van mijn deur er echt 20+ in stock hebben in de winkel, maar daar aanvaarden ze geen digitale bonnen ... zucht.... vroeger nochtans wel al eens om 200+ euro lego gekocht met zo bonnen, maar volgens mij waren het toen inderdaad nog papieren![]()
Lekker!Ik heb 2 weken geleden digitale edenred bonnen gebruikt om 600€ aan lego te kopen…
'k Heb al een disc drive (voor 80 euro) dankzij een lid hier.Onverantwoord gedrag vind ik dat! Met dat geld kan je een Disc Drive kopen en heb je nog een klein beetje over om te eten!
'k Heb al een disc drive (voor 80 euro) dankzij een lid hier.
Moehahahahahaha!
Hahahahaha!

Ge wilt niet weten hoeveel PlayStation 5-consoles ik hier gesleten heb zonder winstIk had ze beter bijgehouden en nu verkocht![]()

Ge wilt niet weten hoeveel PlayStation 5-consoles ik hier gesleten heb zonder winst![]()