Ik zal vermoedelijk mijn digitale versie verkopen van de eerste generatie, en mijn slim disk versie houden. Kan ik de disc van de slim gebruiken voor de pro
Yep
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal vermoedelijk mijn digitale versie verkopen van de eerste generatie, en mijn slim disk versie houden. Kan ik de disc van de slim gebruiken voor de pro

Goh zelfs inwisselen van een pro voor mijn 30th slim wil ik niet omdat het gewoon niet de moeite is.Had toch graag de limited PS5 pro gehad, helaas. In de gewone pro heb ik niet echt zin, ik kan mijn PS5 slim 30th edition zo inwisselen voor een pro als ik wil.
Die limited edition is onderweg, kan die de PS5 disc drive in de kast vervoegen![]()
Ik zou zelfs een Pro + 30th Slim inwisselen voor een 30th Pro.Goh zelfs inwisselen van een pro voor mijn 30th slim wil ik niet omdat het gewoon niet de moeite is.
Dat dan weer wel iddIk zou zelfs een Pro + 30th Slim inwisselen voor een 30th Pro.
Controller net toegekomen, het zou verboden moeten zijn om zo een mooie verpakking te maken xD
Nu ben ik al aan het denken, had ik maar een Slim gekocht gewoon voor de dozen xD

haha, nene xDHoeveel geef je voor de lege doos?![]()
Hoeveel geef je voor de lege doos?![]()
Zucht, gaat enkel om de Slim hoor.![]()
PS5 30th Anniversary Bundle Will Be Back in Stock in the US Later Today
Update: Queue now live!www.pushsquare.com
enkel voor de USA spijtig genoeg, voor diegene die hier nog op zoek zijn...
stel dat je ps5 games streamt via cloud gaming op de pro (via psn premium), hebben die ps5 games dan ook de ps5 pro patch?
of is dat de base game?
vind daar gelijk niets over terug, want dan zou die cloud gaming wel een heel goeie deal zijn![]()
Ik vind van wel, denk dat ik er ook voor ga
Gewoon used eentje hier kopen? Ik twijfel ook om mijn Disc-versie weg te doen.heb ook geen ultrarecente tv, dus denk dat de pro een beetje parels voor de zwijnen gaat zijn.