PlayStation 5 Pro

Had toch graag de limited PS5 pro gehad, helaas. In de gewone pro heb ik niet echt zin, ik kan mijn PS5 slim 30th edition zo inwisselen voor een pro als ik wil.

Die limited edition is onderweg, kan die de PS5 disc drive in de kast vervoegen :D

*edit*
Hij is geleverd :)
URL]

Laatst bewerkt:
Had toch graag de limited PS5 pro gehad, helaas. In de gewone pro heb ik niet echt zin, ik kan mijn PS5 slim 30th edition zo inwisselen voor een pro als ik wil.

Die limited edition is onderweg, kan die de PS5 disc drive in de kast vervoegen :D
Goh zelfs inwisselen van een pro voor mijn 30th slim wil ik niet omdat het gewoon niet de moeite is.

Controller net toegekomen, het zou verboden moeten zijn om zo een mooie verpakking te maken xD
Nu ben ik al aan het denken, had ik maar een Slim gekocht gewoon voor de dozen xD

stel dat je ps5 games streamt via cloud gaming op de pro (via psn premium), hebben die ps5 games dan ook de ps5 pro patch?
of is dat de base game?
vind daar gelijk niets over terug, want dan zou die cloud gaming wel een heel goeie deal zijn :)

Nog nooit bij stilgestaan feitelijk. Ongetwijfeld wel al gefileerd door DF ea. Zou argumenteren van niet, compressie op de bitstream ongetwijfeld.

stel dat je ps5 games streamt via cloud gaming op de pro (via psn premium), hebben die ps5 games dan ook de ps5 pro patch?
of is dat de base game?
vind daar gelijk niets over terug, want dan zou die cloud gaming wel een heel goeie deal zijn :)

Lijkt me evident dat het de gewone PS5 versie zal zijn. En sowieso is streaming wel inferieur: geen 120Hz, geen VRR, gecomprimeerd beeld…

Terug
Bovenaan