PlayStation 5 Pro

Ik heb een filmpje gezien dat de PlayStation 5 Slim met black Friday een mooie korting krijgt (zou +-370$ kosten). Als dit klopt, dan is het prijsverschil ineens een pak groter en hou je de verkoop van de pro versie toch tegen?
+-370 euro vs 800 euro. Dan zou ik het toch weten indien ik nog geen ps5 had.

Kans is niet onbestaande dat er ook korting op de Pro komt.
Wie PS+ heeft krijgt nu al €40 korting via PS Direct (5% korting op alle hardware).

Mijne oudste zoon komt ook zagen achter ne PS5. Zal precies ook es moeten gaan plooien. Alhoewel een normale ps5 mss wel meer bang for the buck gaat zijn denk ik. Doen ze daar promo's op nu de pro er is?

Mijne oudste zoon komt ook zagen achter ne PS5. Zal precies ook es moeten gaan plooien. Alhoewel een normale ps5 mss wel meer bang for the buck gaat zijn denk ik. Doen ze daar promo's op nu de pro er is?

Ik zie niet in waarom je in dat geval een Pro zou kopen, eerlijk gezegd. En ja, zoals iemand hierboven al schreef valt het te verwachten dat er Black Friday deals gaan komen.

Ik zie niet in waarom je in dat geval een Pro zou kopen, eerlijk gezegd. En ja, zoals iemand hierboven al schreef valt het te verwachten dat er Black Friday deals gaan komen.

Ja, denk dat ik es ga kijken waar er een disc edition te scoren gaat vallen dan. Thx.

Op Amazon.de lange tijd lightning deal op een PS5 slim Digital € 379. Dat zal zich binnenkort wel herhalen.

Black Ops 6 and Warzone are optimized for PlayStation 5 Pro:

Launch Features:

Using Sony's PlayStation Spectral Super Resolution Black Ops 6 supports a higher image quality when running at 4K and 60 Hz.

New PlayStation 5 Pro quality settings: higher quality shadows, ambient occlusion, reflections and screen space global illumination (unique to Quality Mode).

Players can also opt to play at 120 Hz for greater performance; on the PS5 Pro 120 Hz mode has the same image quality as the PlayStation 5 running at 60 FPS.

With Season 01:
New variable refresh rate mode that with the allows our highest image quality mode to often exceed 60 Hz on compatible display devices (120 Hz VRR).

heb er deze week eentje op bol.com o de kop getikt voor 770 euro - 7% korting via het werk.

die third party verkoper had er maar 1 in stock en geen reviews. ben benieuwd of ik sebiet een doos stenen heb of effectief een pro met 30 euro korting :D

heb er deze week eentje op bol.com o de kop getikt voor 770 euro - 7% korting via het werk.
die third party verkoper had er maar 1 in stock en geen reviews. ben benieuwd of ik sebiet een doos stenen heb of effectief een pro met 30 euro korting :D

Waarom zou je bij een of andere shady verkoper kopen als hij overal op voorraad is ? Of bedoel je dat hij €770 vroeg pre-korting ? Dan is het dus een scalper die er van af wil ? Dan nog zouden ze de pot op kunnen :).

Waarom zou je bij een of andere shady verkoper kopen als hij overal op voorraad is ? Of bedoel je dat hij €770 vroeg pre-korting ? Dan is het dus een scalper die er van af wil ? Dan nog zouden ze de pot op kunnen :).
Yup pre korting. Net toegekomen en alles in orde. Dus toch 30 euro gewonnen.

Dus 716 euro in totaal betaald. Niet slecht denk ik.

Nu de zoektocht naar een disk drive beginnen… want ben er voorlopig niets mee. Al mijn games zijn fysiek -___-

Snap niet waarom scalpers hier met een PS5 zouden blijven zitten. Je kan toch altijd annuleren/terugsturen.

Snap niet waarom scalpers hier met een PS5 zouden blijven zitten. Je kan toch altijd annuleren/terugsturen.

Da's wel een goed punt, dus ik vraag me wel af wat er waar is van dat nieuws in de pers, zoals dit : https://www.hln.be/games/doorverkop...tation-5-pro-internet-lacht-hen-uit~ab78af96/ . Ik zie er ook wel te koop staan voor minder dan €799, maar vraag me af of dat er misschien zijn die -zoals in deze thread- op de een of andere manier korting hebben en aldus nog altijd zonder verlies doorverkopen.

Kans is niet onbestaande dat er ook korting op de Pro komt.
Wie PS+ heeft krijgt nu al €40 korting via PS Direct (5% korting op alle hardware).
Tgoh, ik denk niet dat ze binnen 2 weken al korting gaan doen op een console die pas een week uit is. Gaat hen een pak negatieve publiciteit opleveren want mensen die ‘m aan launch prijs hebben gekocht gaan fameus klagen online.

Tgoh, ik denk niet dat ze binnen 2 weken al korting gaan doen op een console die pas een week uit is. Gaat hen een pak negatieve publiciteit opleveren want mensen die ‘m aan launch prijs hebben gekocht gaan fameus klagen online.
Hij doelt op een voordeel korting van 5 of 10% of zo, zoals sommigen hier hebben via bol, amazon,... affiliate. Al lijkt mij dat nu wel redelijk wat werk voor 20€ te verdienen op 700+€ dat je erin vastzet.

Korting is er al, je kan de pro kopen voor 760 euro bij PlayStation direct. Ook wel zuur voor de mensen die hem op launch gekocht hebben een week geleden…

Terug
Bovenaan