Kenshee
Active member
Ik wacht de Tweakers.net review af waar ik duidelijk zal zien in cijfers wat nu de werkelijke verschillen zijn. De verschillende reviews die ik reeds heb gelezen is vooral gebaseerd op "gevoel" en het lijkt alsof ... Het idee dat je met een betere console zou spelen zorgt er bij mensen heel vaak voor dat ze "snel" heel veel verbeteringen "zien". Ik heb al verschillende vergelijking video's gezien PS5 vs PS5pro en op vloeiend beeld kan ik amper tot geen verschil constateren. Ik moet vaak herhalen of stilstaande beelden vergelijken om "de zoek de verschillen" te spotten.
Ik ben liefhebber van Sony en speelde al op elke console (behalve de ps5 pro). Maar een kritische blik tegenover deze console die 920€ moet kosten (disk drive aanzie ik als een standaard vereiste voor een console) is wel aangewezen.
Ik ben liefhebber van Sony en speelde al op elke console (behalve de ps5 pro). Maar een kritische blik tegenover deze console die 920€ moet kosten (disk drive aanzie ik als een standaard vereiste voor een console) is wel aangewezen.