Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb een ps4 en pro gehad. Er was best wel een verschil tussen de 2 ( game afhankelijk en vooral in frame rates en of resolutie)Ik ben groep 1 van deze twee en ik zie dat toch niet hoor, het is gewoon voor wie dit wil en denkt dat dit nodig is om zo een "betere" ervaring te hebben. Ik speel ook vooral AAA games en elke exclusive, maar geen haar op mijn hoofd dat een PS5 Pro de moeite vind.
Dit is mede de reden waarom ik het zelf niet nodig vind, wat je hier nu zegt heb ik nooit echt gemerkt bij de PS4. Nooit het gevoel gehad dat die ervaring zo veel beter was en zeker niet dat dit steeds beter en beter werd, over de PS4 Pro was het altijd heel stil tbh.
Beste voorbeeld van een game die wrs amper nut gaat hebben van een Pro console, de belemmerende factor van deze games is de CPU en niet de gfx. Iets dat tenzij ik het gemist heb niet veel voordeel haalt uit de Pro aangezien deze vooral grafisch beter opties bied en geen extra rekenkracht.
De meeste mensen hebben niet eens een tv die 4K 120hz in gaming aankan.Ga je ook hebben bij de base console. Betere tv = betere weergave. De verschillen in framerate daarentegen zal je wel op de meeste bronnen gewaar worden.
Eigenlijk alle zelfde reden van jou, en ook de kostprijs. Ze verplichten mij ook om Digitaal te kopen (wat ik haat); jaja disc drive apart kopen maar is zever.Voor mij persoonlijk niet nodig om te upgraden naar een pro om verscheidene redenen:
1. Kostprijs aangezien ik nog alles op schijf koop.
2. TV van 3jaar jong. Dus in normen al afgeschreven.
3. Speel nog vaak PS4 games ook.
4. Nog steeds content van huidige kwaliteit , zowel grafisch als framerate.
5. Nog steeds gebrek aan deftige games

nog meer kosten 

Er zijn er gisteren 10 min op voorraad geweest bij Playstation direct rond 10:30. Ik was zelf ook te laatAls er iemand een disc drive ziet aan normale prijs. Mag je gerust laten weten![]()

Er zijn er gisteren 10 min op voorraad geweest bij Playstation direct rond 10:30. Ik was zelf ook te laat![]()
Maakt dit iets uit? Ik veronderstel dat er 1 voorraad is voor Europa, correct me if i’am wrong.Was dit wel op de Belgische direct? Op de Nederlandse was dit inderdaad zo maar daar kan je met een Belgisch adres niet bestellen toch?
Geen idee, zou idd best kunnen dat het zo is maar ben er toch niet zeker vanMaakt dit iets uit? Ik veronderstel dat er 1 voorraad is voor Europa, correct me if i’am wrong.
Want als je iets bestelt op België, word het verstuurd vanuit Nederland.

Wanneer die gelimiteerde versie uitkomt zullen er nog genoeg profiteren.![]()
‘Doorverkopers' maken verlies op PlayStation 5 Pro, internet lacht hen uit
De nieuwe PlayStation 5 Pro is sinds enkele dagen te koop. En hij is overal nog ruim op voorraad. Dat is een streep door de rekening van ‘<i>scalpers</i>’ die de consoles hoopten door te verkopen voor veel geld bij een tekort. Die blijven nu met hun toestellen zitten en moeten zelfs verkopen met...www.hln.be
Mijn uber glimlach voor de hele week alvast![]()
True...Wanneer die gelimiteerde versie uitkomt zullen er nog genoeg profiteren.