Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welke heb je?Eerste keer de Ooni pizza oven gebruikt
miljaarde dat is een verschil om pizza's te maken.
Het is meer een echte pizza omdat de hitte en soms de vlam boven de pizza komt.
In 2 minuten is je pizza klaar.
Nice, stond ook op mijn lijst. Thanks for review.Ooni fyra 12 met pellets
er is ook een nieuwe op de markt op pellet, de Qubestove. Naar het schijnt zou die nog beter werken dan de ooni omdat die automatisch ronddraait en een grotere pelletinhoud heeft. @bassie82 , ik weet niet hoe snel je de fyra moet bijvullen maar bij mijn uuni 2s moest ik toch zorgen dat tussen iedere pizza ik een schep pellets erbij doe want anders valt de temperatuur redelijk snel terug in. Ofwel kan je ook eens kijken naar de koda, schijnt ook wel top te werken. Kwestie dat uw nieuwe poolhouse toch ook van de nodige levensnoodzakelijke toestellen voorzien is.Nice, stond ook op mijn lijst. Thanks for review.
Eerste keer de Ooni pizza oven gebruikt
miljaarde dat is een verschil om pizza's te maken.
Het is meer een echte pizza omdat de hitte en soms de vlam boven de pizza komt.
In 2 minuten is je pizza klaar.
sommigen zeggen dat je het smaakt, het verschil tussen gas en pellets maar ik zie niet in hoe je in 2 minuten ook maar enige rooksmaak (van de pellets) zou krijgen in een pizza, en al zeker niet als je ziet hoe proper die verbranding is op die temperaturen.Pics or it didn't happen!
Hier komt de Koda bij de eerst volgende solden in huis, ik heb teveel plezier in zelf pizza's maken, die met pellets zijn goedkoper maar lijkt me iets te veel gepruts voor een marginaal verschil.
Deze week eens deeg maken met een poolish.
sommigen zeggen dat je het smaakt, het verschil tussen gas en pellets maar ik zie niet in hoe je in 2 minuten ook maar enige rooksmaak (van de pellets) zou krijgen in een pizza, en al zeker niet als je ziet hoe proper die verbranding is op die temperaturen.

Ge moet toch bij een weber als wat hout gaan gebruiken om die temperaturen die een ooni haalt te evenaren natuurlijk. Maar imo zijn zo'n dingen ook gewoon beleving. Zo was ik toch ook de eerste keer serieus onder de indruk als ge die vlammen uit de schoorsteen van een pellet gestookte ooni ziet komen maar na 5 pizza sessies vraag je je toch af of het niet makkelijker kan. Ware het niet dat ik die ooni voor een spotprijs kon overnemen van iemand, anders zat ik gewoon nog altijd pizza's te bakken op mijn kamado. Maar het werkt in ieder geval wel gemakkelijker/ beter regelbaar dan bij de kamado. (hoewel dat ook gewoon e-voor iedereen anders is natuurlijk)Dat verschil lijkt me inderdaad vrij minimaal, de ervaring zal voor sommigen misschien iets fijner zijn. Als ik echt "vuurtje stook" wil doen steek in de Weber wel aan![]()
Pics or it didn't happen!
Hier komt de Koda bij de eerst volgende solden in huis, ik heb teveel plezier in zelf pizza's maken, die met pellets zijn goedkoper maar lijkt me iets te veel gepruts voor een marginaal verschil.
Deze week eens deeg maken met een poolish.
Het is niet echt het verbruik dat mij stoort bij de 2s, maar eerder de beperkte inhoud van de pelletbox, die zakt toch in een kleinde 3 minuten van vol tot boven naar leeg. . Als ik alleen ben om pizza's te maken is het echt wel aanpoten om die hoog genoeg gestookt te houden en ondertussen te bakken en pizza's te beleggen. Maar die inhoud zal waarschijnlijk bij die nieuwere modellen wel serieus gebeterd zijn. De mijne is dan ook van 2015 dus eigenlijk tijd om eens een vernieuwing te gaan doen@nestorius : geregeld bijgevuld maar op half uur tijd was ooni opgestart, op temperatuur en 3 pizza's gebakken om dan te laten uitdoven. Denk dat qua verbruik het wel goed zal meevallen.
. Kwaliteit is het dus wel, gezien de mijne al 7 jaar oud is ondertussen hij is nog altijd in topstaat ondanks dat die gewoon buiten onder een afdak staat. Het enige wat ik al heb moeten vervangen is het handvat van de schep/ deksel gezien dat eens te warm gehad heeft en ook is het pelletschepje wat kaduuk doordat ik het eens had laten vallen en erop gaan staan was. Zeker geen slechte deal als je weet dat ik hem in die tijd gewoon voor 80 euro mee uit de winkel heb kunnen graaien (hij was een stuk of 5 keer gebruikt voor demo's dus had wat hitteverkleuring waardoor niemand die nog wou)

Nochtans heb je daar ook serieuze gradaties in natuurlijk. Als ik zie welke bloemsoorten sommigen durven gebruiken om pizza's te maken.Vanavond terug pizza, al ben ik nog niet zeker of ik eten ga hebben.
Nieuw recept geprobeerd met een starterdeeg maar het is ongelooflijk plakkerig nu en ik kreeg er echt geen deftige bol van gerold. Hopelijk binnen een uur meer geluk tijdens de porties aanmaken
Edit: Het is Spaghetti geworden ...
Deeg was onwerkbaar, waar is het misgelopen? Ik vermoed omdat m'n recept Manitoba bloem verwacht, wat water beter opneemt en ik enkel 00 had.
Mogelijks ook slecht gekneed of iets met de poolish. Wie zal het zeggen. Volgende week nieuwe poging. Gelukkig is bloem, gist en water goedkoop![]()