Parenclub

Jullie vliegen er ook meteen stevig in :)

Herkenbaar wel, zeker van die koppels met minder aantrekkelijke mannen... Kom je vaak tegen. Welke club was het? Ik gok Acanthus...
 
Ik zou niet zo snel swingen of PR proberen te ontdekken met buren... Wij doen dat via SDC, online dus, en dat heeft al leuke contacten opgeleverd. Je komt trouwens wat tegen in dat wereldje. Een groot deel van de community heeft erg weinig respect voor Covid maatregelen, vooral de nederlanders dan. Zoiets was voor ons al meteen een red flag... Maar je komt ook in contact met echt interessante mensen. Om zelf uit te zoeken wat jullie ligt is online contact zoeken misschien een goede start.
SDC ?
 
Jullie vliegen er ook meteen stevig in :)
We hadden ons dat van tevoren voorgenomen. We zijn daar niet om een beetje suf om ons heen te kijken he. Van die mensen die doodsbang de ganse avond op hun barkruk blijven zitten: Het heeft iets droevigs. Nu ja, ze hebben toch al de stap gezet om een parenclub binnen te gaan.
Mijn dame staat best wel snel "in brand", zeker als de sfeer goed is (muziek, warm, vrolijke gezichten, mooie kledij enzv), en ik wilde weleens weten/testen of we beiden écht niet jaloers zijn. Nog geen ruzie gehad vandaag, dus de eerste test lijkt goed verlopen. Er werd ons wel verteld dat bepaalde andere avonden in de club heftiger zouden zjn. Dat maakt ook nieuwsgierig he. :laugh:
 
We hadden ons dat van tevoren voorgenomen. We zijn daar niet om een beetje suf om ons heen te kijken he. Van die mensen die doodsbang de ganse avond op hun barkruk blijven zitten: Het heeft iets droevigs. Nu ja, ze hebben toch al de stap gezet om een parenclub binnen te gaan.
Mijn dame staat best wel snel "in brand", zeker als de sfeer goed is (muziek, warm, vrolijke gezichten, mooie kledij enzv), en ik wilde weleens weten/testen of we beiden écht niet jaloers zijn. Nog geen ruzie gehad vandaag, dus de eerste test lijkt goed verlopen. Er werd ons wel verteld dat bepaalde andere avonden in de club heftiger zouden zjn. Dat maakt ook nieuwsgierig he. :laugh:
Goh, iedereen beleeft het op zijn manier he... De sfeer op zich is al behoorlijk opwindend. Wij hebben ook al avonden gehad waarop er geen activiteit was omdat er toevallig niemand rondliep waar we het mee zagen zitten (of vice versa). In elk geval fijn dat jullie er een leuke avond op hebben zitten.

En SDC = online datingplatform voor koppels :) www.sdc.com/nl
 
We zijn dit weekend meteeen weer naar een parenclub gegaan. Dit keer over de grens in Nederland. Minder housemuziek en meer latino, rap en bubbeling beats die de dansvloer op werden gestuurd. Wat er overeen kwam waren de verschillen in snelheid tussen de koppels. Van "konijnen" tot barklevers. Publiek ook weer een beetje hetzelfde gekleed. Sexy pakjes voor de dames en de mannen meestal in iets zwarts. Leeftijden lagen hier bijna allemaal tussen de 30 en de 60 zo te zien. Zelfde gekreun en gehijg uit de speelkamers als bij ons in Belgie. We hebben weer iets meer gespeeld dan de vorige keer. Vijf intieme contacten, waarvan één een stomende stoeipartij van meer dan een uur. Jaja, we waren laat thuis.
Andere opvallende observatie was dat de meesten (zo te zien) wel condooms gebruikten bij penetratie van vreemde speelpartners, maar bij een oraal contact werd dit volledig achterwege gelaten. Nou ja, het zal wel zo horen.
Ander verschil was dat we in de Hollandse club wel behoorlijk wat mensen van kleur zagen (Suriname? Marokko?) . Vorig weekend kwamen we uitsluitend blanke mensen tegen. Toen niet over nagedacht, maar nu zag je daar een verschil. Een beetje exotisch mag wel voor ons (zeker voor haar hier).
 
Ik zou het op zich wel eens willen zien maar mijn probleem is dubbel in dat ik niet denk dat er iemand op mijn Bibendum fysiek zit te wachten en ook dat ik helemaal niet weer hoe ik zou reageren mocht iemand interesse tonen in mijn partner. Enfin, niet dat ik die aan zijn haar ga buiten sleuren maar ik denk dat de weerslag achteraf te veel zou zijn.
 
Ik zou het op zich wel eens willen zien maar mijn probleem is dubbel in dat ik niet denk dat er iemand op mijn Bibendum fysiek zit te wachten en ook dat ik helemaal niet weer hoe ik zou reageren mocht iemand interesse tonen in mijn partner. Enfin, niet dat ik die aan zijn haar ga buiten sleuren maar ik denk dat de weerslag achteraf te veel zou zijn.
Als je het gewoon eens wil ZIEN kan je gewoon als "single" gaan ook he 😜
 
Als je het gewoon eens wil ZIEN kan je gewoon als "single" gaan ook he 😜
Ja maar ik zou thuis niet kunnen zeggen ‘schat, ik ga een restaurantje doen met (bijvoorbeeld) Mulan’ en dan in de plaats naar den Acanthus gaan. Ik wil daarover kunnen babbelen (en denk ik in een deuk liggen) dus ik zou hem er wel bij willen.
 
Ja maar ik zou thuis niet kunnen zeggen ‘schat, ik ga een restaurantje doen met (bijvoorbeeld) Mulan’ en dan in de plaats naar den Acanthus gaan. Ik wil daarover kunnen babbelen (en denk ik in een deuk liggen) dus ik zou hem er wel bij willen.
En als ge nu met Mulan naar de acanthus gaat? 🤔
 
Ja maar ik zou thuis niet kunnen zeggen ‘schat, ik ga een restaurantje doen met (bijvoorbeeld) Mulan’ en dan in de plaats naar den Acanthus gaan. Ik wil daarover kunnen babbelen (en denk ik in een deuk liggen) dus ik zou hem er wel bij willen.

En als ge nu met Mulan naar de acanthus gaat? 🤔

Ik ging dat ook net voorstellen!
Best niet hier posten dan wanneer we gaan anders gaat het daar een serieuze volksloop zijn van mannelijke "singles" die gewoon eens willen komen gokken welke vrouwen in de veertig Mulan en Squid zijn 😂
 
Ik weet niet wat er zo te lachen valt met mensen die hun seksualiteit omarmen en nieuwe dingen ontdekken.
Nogal zielig en triestig eigenlijk.
En waar wordt er gelachen met mensen die hun seksualiteit ontdekken/uitleven in een parenclub? Waar zie jij hier ergens iets spottend, neerbuigend, whatever staan over parenclubbezoekers?

De enigste waar Squid en ik mee lachen, is met onszelf en onze (normale?) nieuwsgierigheid om eens te zien hoe het er aan toe gaat op zo een plaatsen, terwijl het ons de durf ontbreekt om er effectief naar toe te gaan om te gluren.
 
Ik weet niet wat er zo te lachen valt met mensen die hun seksualiteit omarmen en nieuwe dingen ontdekken.
Nogal zielig en triestig eigenlijk.
Wat Mulan zei, ik vind alleen mijn eigen in zo een situatie grappig want ik ben helemaaaaaal niet vlot genoeg om daar in mee te gaan.
Alle respect voor wie daar echt kan induiken. Ik ben er mij zeker van bewust dat ik door mijn eigen karakter en psyche veel mis op dat vlak.
Ik vind zelfspot belangrijk en als dat zielig en of triestig is dan so be it. U kan mij best negeren.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan