Paramount+ geeft nieuwe trailer vrij van de Halo-televisieserie

Paramount+ heeft zonet een nieuwe trailer vrijgegeven voor de langverwachte Halo-serie. Deze Amerikaanse oorlog-/scifiserie, gebaseerd op de gekende gamefranchise, volgt een episch conflict tussen mensen en aliens, dat zich afspeelt in de 26ste eeuw. Op de officiële release is het nog wachten tot 24 maart 2022. Ik ben alvast benieuwd naar het resultaat!

 
Hier ben ik echt benieuwd naar. Geweldige gamereeks dus ik hoop dat de serie in dezelfde lijn gaat liggen. Gaat niet simpel zijn...

Op welke platformen gaan we de reeks kunnen zien?
 
Redactie
Hier ben ik echt benieuwd naar. Geweldige gamereeks dus ik hoop dat de serie in dezelfde lijn gaat liggen. Gaat niet simpel zijn...

Op welke platformen gaan we de reeks kunnen zien?
Voorlopig enkel op Paramount+. Helaas nog niet beschikbaar in België, maar kans zit erin dat dat dit jaar wel het geval zal zijn. Dat is natuurlijk de merde met al die verschillende streamingdiensten.
 
Voorlopig enkel op Paramount+. Helaas nog niet beschikbaar in België, maar kans zit erin dat dat dit jaar wel het geval zal zijn. Dat is natuurlijk de merde met al die verschillende streamingdiensten.
Ah dat bestaat ook al :)
Idd, wat een kluwen aan streamingdiensten...
Fingers crossed dan.
 
Terug
Bovenaan