Painted miniatures - tips, tricks and pics

De youtube video's voor starters van Miniac en Squidmar vond ik ook best wel informatief en entertainend. Die kunnen een aanvulling zijn op die van Painter's Guild.

Zit er bij die learn to paint kit van Reaper trouwens ook een primer? Heb daar precies over gekeken.
 
Hier te vinden op de website van Reaper, boven de 50 euro heb je gratis verzending dus misschien eentje voor jou en eentje voor je vrouw bestellen? ;)

https://www.reapermini.com/paints/learn-to-paint-kits

Ik was zelf heel tevreden van die sets omdat daar alles in zit wat je nodig hebt om je eerste mini's te verven en je dus kan proberen of het iets is wat je leuk vindt zonder dat je direct veel geld moet uitgeven aan verfjes, borstels en andere dingen. Er zit ook een handleiding bij met een stappenplan zodat je een beetje begeleid wordt bij je eerste mini's.

Verder heb ik toen ik net begon alle afleveringen van Painter's Guild gekeken op Youtube, veel van geleerd en entertainend om naar te kijken.

Painter's Guild
We waren al aan het kijken om elk onze set te nemen dan, maar had het met twee sets niet meer opnieuw geprobeerd 🙄. Maar ineens besteld sie, want was al langer geïnteresseerd om dit eens te starten (mijn Imperial Assault figures zijn al jaren niet geverfd), maar ik wist niet dat er zo’n starter kits bestonden (plus zoals gezegd: de tijd).
Bonus: free figure of the month op de site van Reaper.
 
Haha cool dat we hier mensen kunnen aanzetten er toch mee te beginnen :p
 
70821682_2396950510548305_6089668609548746752_n.jpg


56229335_661840620913613_1055750472285028352_n.jpg


Allebei nog WIP (vooral basing moet nog gebeuren). White Lion was mijn eerste poging tot OSL (en 0de poging tot gap filling), Guilliman was mijn eerste manneke met veel detail.
 
Onze Starterkits zitten precies wat vertraagd bij de douane. Uiteraard er niet op gelet dat Reaper voor EU uit UK shipt, dus ben eens benieuwd...
 
Ik ben overlaatst in het bezit gekomen van een serieuze collectie Warhammer (AOS & 40k) figures, starter sets, etc...

Allemaal nog nieuw in de verpakking. Ik ga het een van de dagen eens op de buy & sell zetten maar dacht het hier alvast eens te vermelden indien er interesse is. Ja mag mij altijd een pb bericht sturen voor meer info.

Kort beschreven gaat het over:
- Age of Sigmar Storm Strike starter set
- Space Marines Razorback miniature
- Warhammer 40k Know no fear starter set
- Warhammer 40k assault intercessors + paints set
- Warhammer 40k necrons warriors + paints set
- Warhammer 40k genestealer cults Atalan Jackals
- Warhammer 40k Drukhari Kabalite Warriors
- Warhammer Age of Sigmar Kharadron Overlords Arhkanaut Company
- Warhammer Age of Sigmar Tzeentch Arcanites Tzaangor Enlightened
- Warhammer Age of Sigmar Gloomspite Gitz Rockgut Troggoths
- Warhammer Age of Sigmar Nighthaunt Spirit Hosts
- Warhammer Age of Sigmar Stormcast Eternals Sequitors
- Warhammer 40k Core Book
- Warhammer underworlds Beastgrave Rippa's Snarlfangs
- Warhammer Underworlds Beastgrave The Grymwatch

Dan ook nog een aantal getting started magazines en White Dwarf issue 459 een aantal keren.

Wow was nog meer dan ik dacht nu ik het allemaal oplijst o_O.
 
Laatst bewerkt:
hehe, ik heb een vermoeden waar je dit alles vandaan hebt (y)
Misschien voorzichtige interesse hier in de Sequitors en de 40k core book.
Nog maar heel recent serieuze interesse in Warhammer gekregen, maar ik heb op zich nog teveel liggen dat geschilderd moet worden met veel te weinig tijd.
 
maar ik heb op zich nog teveel liggen dat geschilderd moet worden met veel te weinig tijd.
+1.

Ergens nijpt het voor die Assault Intercessors, maar ik heb nog letterlijk tegen de 1500 punten aan Ultramarines die ik moet verven, 1000+ punten Space Wolves, 2000 punten Black Legion en 1500 Emperor's Children.

Oh, en 800 Raven Guard en 1200 Death Guard.

Ik heb er te veel :unsure:
 
+1.

Ergens nijpt het voor die Assault Intercessors, maar ik heb nog letterlijk tegen de 1500 punten aan Ultramarines die ik moet verven, 1000+ punten Space Wolves, 2000 punten Black Legion en 1500 Emperor's Children.

Oh, en 800 Raven Guard en 1200 Death Guard.

Ik heb er te veel :unsure:

Waar speel je ergens Vinceness?
Ik ben zelf aan Age Of Sigmar begonnen, al veel voor gekocht tijdens lockdown maar feitelijk nog nooit het spel echt al kunnen spelen.
 
Waar speel je ergens Vinceness?
Ik ben zelf aan Age Of Sigmar begonnen, al veel voor gekocht tijdens lockdown maar feitelijk nog nooit het spel echt al kunnen spelen.
Ik woon in Brakel. Heb niet echt een club waar ik speel, heb gewoon mijn broer meegetrokken in de verslaving. Ik doe het niet om te winnen of om de "ultieme" teams samen te stellen, ik vind het gewoon leuk om al die mini's op het veld te zien :)
 
Misschien eens iets anders om hier te posten ... Foto's van WIP en afgewerkt product volgen uiteraard. Om te "vieren" dat ik verhuisd ben, zou ik graag als eerste painted mini hier een van mijn gigantische mini's verven én er ook mijn tijd voor nemen. Nu zijn de opties legio en ben ik niet de beste mens in keuzes maken. Het zou alleszins een van KD:M of Warhammer moeten zijn, aangezien dat gewoon de beste kwaliteit van mini's zijn die ik heb en die het mooiste effect geven eens ze volledig geverfd zijn.

Het gaat dus tussen de volgende:
- Mortarion
- Spidicules
- Dragon King

Ik ga het gewoon laten afhangen van de democratie :) Momenteel is het veel te koud om mini's te primen dus ik verwacht niet dat ik voor maart-april eraan zou beginnen, maar welke willen jullie het liefst zien?
 
Terug
Bovenaan