Welke zware opleiding denk je dat crossfit coaches eigenlijk krijgen om dat aan te kunnen leren? Natuurlijk doet niet iedereen dat van de eerste keer goed, maar daarom dat je ook begint met bv. een goblet squat om de techniek te leren. Zaken zoals diepte komen vanzelf. Bouncen zal je trouwens zowat elke gewichtheffer op de OS zien doen.Terug zever,
Een 100% correcte uitgevoerde squat kunde niet leren zonder begeleiding.
Sommige bouncen, sommige leunen teveel naar voor, andere zakken niet ver genoeg. Afhankelijk van uw eigen lichaam kan het zelfs zijn dat ge heels elevated MOET squatten om 100% juist te zijn.
Een peuter kan trouwens squatten, omdat dit een natuurlijke beweging is.
Maar allez denk je nu echt dat dit allemaal supercomplexe bewegingen zijn die je niet kan leren zonder persoonlijke begeleiding ofzo? Het is letterlijk een gewicht van de grond opheffen met je benen in plaats van je rug.En deadlifts aanleren zonder begeleiding??? Sorry gtfo, of wilde dat haar rug kapot is na 5 jaar.
Een DNA-analyse...uhu. En wat hebben ze ontdekt door je DNA te analyseren? En WAT is met 15% gestegen?Nogmaals, investeer in uzelf en haal er het beate uit ipv de cheapskate te willen zijn.
Zelf heb ik onlangs een dna analyse uitgevoerd. Niet goedkoop, maar dat is maar eenmalig. En train/dieet er nu naar. Resultaten zijn 15% gestegen op korte termijn.
Eerlijk gezegd heb ik vooral de indruk dat je 100% verknocht bent aan de gewoonlijke fancy fitness shit die heel deze sector naar de kloten helpt en dan maar arrogant uit de hoek komt omdat je niet beter weet. Al jaren aan het trainen vermoed ik?Maja , ge moet mijn advies niet opvolgen he. Totaal niet, wat interesseert mij mensen die denken dat ze het beter weten. En na 1 jaar tot de constatering komen dat het niet het beoogde effect heeft om wa op uw eten te letten en wa youtube videokes te volgen. En dan zeggen, dieten is nix voor mij en sporten is nix voor mij…![]()
En omdat je nu begint over revalidatie, het gaat over @Mr.Anderson zijn vrouw die wat wil trainen, niet over iemand die zwaar moet revalideren. Je bent appels met peren aan het vergelijken.