Slecht eten?Terug van 2 weken Japan en ik sta op mijn laagste gewicht sinds lang. 2kg afgevallen op vakantie... TOP!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slecht eten?Terug van 2 weken Japan en ik sta op mijn laagste gewicht sinds lang. 2kg afgevallen op vakantie... TOP!
Ik val ook altijd af op verlof. Steek het op stress van de reis etcSlecht eten?
Veel vis en weinig vlees?
Veel wandelen.
Qua kilo's inderdaad goed bezig.allé blijf hier goed bezig, momenteel op 92,5 kg komende van 115.
En nu sta ik eigenlijk echt wel bijna goed, mijn lichaamsbouw zorgt er voor dat alles vrij goed verdeeld is, als ik nu kijk in de spiegel denk ik van yes, we zijn er bijna. Zelfs toen ik 115 kg woog schatte niemand mij op 100kg, heb geluk dat ik mooi evenredig verdeeld ben en breed van schouders ben op zich.
Buik is bijna helemaal weg, de manboobs zijn opeens ook zo goed als weg.
In principe ging ik al stoppen op 95, maar zou wel graag op 90 eindigen. En denk dat ik misschien nog even doorga met de mounjaro tot 85kg, dan is er 30kg af en dan heb ik een paar kilo marge om terug bij te komen ook als ik de mounjaro afbouw.

Dat is nog altijd beter dan ERROR.Ze wou deze ochtend op de weegschaal gaan staan... Geen batterijcapaciteit meer gvd. Direct vloeken naar mij. Waren nog maar net nieuwe batterijen en de poetshulp had die weegschaal met het drukknopje tegen de muur gezet. Continu aan dus... 't Zal voor een andere keer zijn![]()
Was het wel de poetshulp ?Dat is nog altijd beter dan ERROR.

Doe ik meestal ook wel: veel meer bewegen dan ik thuis gewoon ben en zeker als het warm is eet ik ook minder. Het zijn tegenwoordig wel gezinsvakanties, dus ik val minder af dan vroeger toen ik nog ging backpacken.Ik val ook altijd af op verlof. Steek het op stress van de reis etc
Was het wel de poetshulp ?
Wijze opmerking van m'n dochter dit weekend:
Papa, je bent vaak bezig over gezonde voeding maar je bent zelf te dik
Ze had eigenlijk wel een punt.
Ik combineer gezond nog te vaak met ongezond.Awel ja met wat je hier allemaal post had ik niet verwacht dat je overgewicht had

Voor u lengte is dat toch niet zoveel te zwaar ? En ook te zien hoe je gebouwd zijt.Ik combineer gezond nog te vaak met ongezond.
Ik weet perfect hoe het komt dat ik overgewicht heb, ondanks ik vrij sportief ben.
Kheb wel een goed gestel, m'n bloedwaarden staan allemaal goed en een goede conditie.
Vroeger ging ik ook nog regelmatig 1 of 2 u lopen, maar sinds artrose in de rug niet meer...toen stond ik wel een stuk strakker.
Tis misschien ook vanwege m'n overgewicht dat mensen soms verbaasd kijken als ik zeg dat ik al 2 jaar geen vlees meer eet
Ik zit het laatste jaar telkens tussen 96 en 98 kg, en ben 1m84 ongeveer.
en oefeningen vinden (video's voor bovenlichaam. buik/borst)Breed geschouderd, lichtjes atletisch gebouwd zeg ik altijdVoor u lengte is dat toch niet zoveel te zwaar ? En ook te zien hoe je gebouwd zijt.

Dan heb je waarschijnlijk ook ongeveer maar 15% lichaamsvet?Al moet ik wel zeggen dat ik misschien eens ongezond bezig ben geweest met dat schoonheidsideaal
Ik heb een six-pack en geen borstjes maar gewoon een strakke borstkast