Iemand ervaring met "healthy" kant en klaar? Genre fuelyourbody, every food enzo?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb smart meals indertijd geprobeerd, je moet je gerechten beetje zoeken maar was zeker niet slecht. Was gewoon te duur naar mijn goesting om verder te zetten na 2 maanden.Iemand ervaring met "healthy" kant en klaar? Genre fuelyourbody, every food enzo?
Als je de kosten wil drukken eet dan seizoensgroeten, en vrij lokaal geproduceerd. Fruit idem.Mss rare vraag hie kan je goed koopt uitkomen met die voeding, koek etc is mega cheap en fruit is relatief duur (dat is de wereld op zijn kop ).
Deze week al elke dag mijn fruit binnen +- 250 gr banaan, druif, appel en peer soms kiwi.
S ochtends krijg ik niks binnen ..
Ondertussen blijf ik gewicht verliezen maar veel spier massa . S avonds probeer ik mijn groenten te eten met klein stuk vlees. Ik zit weer door die hitte in een negatieve spiraal durf ni buiten komen etc
Herbalife biedt veelal dure producten aan die niet nodig zijn, waarom zou je een hoop shakes drinken om te vermageren uiteindelijk? Dat is gewoon de marketing om je een nood aan te praten die je niet hebt.Allé we gaan er hier ook nog eens ons werk van maken.
Madam is begonnen met herbalife, samen met eeen vriendin die er al even goede resultaten mee had.
Ik heb wat gemengde gevoelens met herbalife, maar allé, als het voor haar zal werken is het op zich oké.
Los van het feit dat het een MLM systeem is met vrij dure producten ga ik er wel van uit dat de producten in orde zijn en u kunnen helpen tot gewichtsverlies?
Simpel gezegd wil je op een dag een aantal caloriëen binnenkrijgen, uit gezonde voedingsmiddelen zodat de verhoudingen van je macro's goed zit en je ook voldoende vitaminen, vezels, ... binnenkrijgt. Het maakt niet zoveel uit in welk aantal maaltijden je dat doet. Er lijken wel wat aanwijzingen te zijn dat te laat eten niet zo'n goed idee is, en continue eten is waarschijnlijk niet ideaal voor je bloedsuikerspiegel, maar ontbijten is niet noodzakelijk.Nu moet ik er zelf ook eens werk van maken, moet zeker 20kg af tegen volgend jaar.
Mijn enige probleem is, ik kan dus niet ontbijten hé, zelfs al zijn wij op hotel, waar we 20 euro betalen voor ontbijt, ik zit daar gewoon met ne koffie, da ligt daar bomvol lekkere dingen en ik krijg geen hap binnen.
Dus vroeg ik me af misschien moet ik 's morgens zo'n shake meedrinken met haar?
Maar wat is beter
a. niet ontbijten en gewoon middag / avond eten
b. wel ontbijten en ook gewoon hetzelfde middag avond eten
Op het einde van de dag heb ik bij het wel ontbijten vermoedelijk meer kcal binnen, maar is het misschien beter omdat mijn spijsvertering enzo opgestart is?
Herbalife biedt veelal dure producten aan die niet nodig zijn, waarom zou je een hoop shakes drinken om te vermageren uiteindelijk? Dat is gewoon de marketing om je een nood aan te praten die je niet hebt.

Tenzij je zou merken dat je nu half uitgehongerd bent bij het middageten en je dan overeet, of je de hele voormiddag ongezonde snacks binnenwerkt, lijkt me dat wel ok.Dan ga ik het ontbijt maar gewoon blijven skippen zeker![]()
Krachttraining in combinatie met kcal tekort (of maintenance indien je nu al echt scherp zou staan) en voldoende proteïne inname.Voila het is mij gelukt!
Na 2 jaar sukkelen en verdikken heb ik sinds 1 juni eindelijk de knop echt kunnen omdraaien.
Mijn 'gewicht' doel is gisteren bereikt, op 3 maand tijd 10kg vermagerd en nu zit ik waar ik wil.
Hoe? Kleinere porties eten, geen zoetigheden meer na het eten, geen bier meer en minimum 1u sport per dag.
Het volgende wat ik nu wil bereiken is mijn vetpercentage verlagen, zonder gewicht te verliezen. Ik ben vroeger nog echt mager en frêle geweest en ik wil dit niet opnieuw. Maar ik merk wel nog steeds dat er teveel vet rond de borst en buik zit.
Dus nu de uitdaging om te verstrakken op de juiste plaatsen, zonder opnieuw 'te mager' te worden
Tips hiervoor?
Hoe ben je erachter gekomen wat goed en niet goed is voor uw huid ?Ik heb ook atopische eczeem, wat je eet heeft hier een flinke impact op (zweet en luchtvocht zijn triggers bij mij).
Hoe ben je erachter gekomen wat goed en niet goed is voor uw huid ?
Hoe heb jij erachter gekomen wat de boos doener is ?, appelsien eet ik niet meer +-1,5 liter water en 1liter cola zero kan soms meer zijn.
Op aanraden van @Carrion eet ik mij fruit gewoon en geen smoothie (fruitsalade ) 250 gr peer,appel ,druif en kiwi en banaan.
vlees eet ik amper nog 1 maal per week meestal pasta met witloof of kip.
meestal eet ik een rijsttaartje zo een kleintje per dag. Groenten veel te weing. Nu zeker met het warme weer (ik lust geen koude groenten op wortels na.
chips eet ik nie, chocolade heel af en toe. Hoe begin ik te zoeken ....
Voor mij werkte elimination diets goed om erachter te komen hoe ik reageer op dingen.
Nutella en noten zijn voor mij een trigger samen met dranken zoals monster.
Het is wel een heel stuk minder sinds ik erop ben beginnen letten (voornamelijk carnivore diet, zijn veel pro & cons aan).
Ik volg het topic nog niet goed en ken je historie niet hoor, maar lijkt me zoveel suiker?
Zo'n elimination diets zijn niet voor de lange termijn maar meer om terug te leren eten. IF, paleo, etc..
Nu, voor mijn sport (BJJ) kom ik sowieso in contact met erg veel zweet en erg veel contact en dan kan ik er nog last van hebben hoor. Maar dat is dan dat branderige/verbrande gevoel in de plooien van mijn armen. De rest blijf ik redelijk gespaard nu.
Vroeger stond ik van kop tot teen vol en liep ik rond als een michelin manneke om mijn huid geen contact te laten maken met mijn kleren. What a time, haha.
Een Dexa-scan is preciezer.Mijn madam heeft zo’n bodyscan gedaan met een weegschaal.
Dat verteld dan je vet %, spier % en je metabolisme etc.
Ligt het aan mij, maar ik kan moeilijk geloven hoe zo’n weegschaal dat weet?

Mijn gewicht op zich boeit me weinig op zich nu. Het moeilijke voor mij is die gezonde levenstijl vinden. Ga ook kijken voor een job met dag uren 22jaar ploegen heeft er ook op ingehakt slaappatroon/ ontbijt / middag eten etc.
Ivm met mijn eczeem dat is puur psygologisch zou het raar zijn in een basic fit aan kracht training te doen