Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook atopische eczeem, wat je eet heeft hier een flinke impact op (zweet en luchtvocht zijn triggers bij mij).Nee, dat is met afspraken en workshops die ik moet doen deze week vb 3 dagen van 13u tot 16u30.
Volgende maand mss met stages hoop ik.
Met andere woorden ik zit heel veel thuis dus verbruik amper energie en heb zelden honger.
Zou dol graag naar een gym gaan maar dan zit ik weer met een issue, mijn eczeem als ik train zweet ik ( zweet is ook zout) als dat in mijn wondjes komt heb ik weer een opstoot.
Ik zou al in een ijs kelder moeten trainen bij manier van spreken.
Voor mij is een layout een bladspiegel.Ik moet gewicht cutten voor een wedstrijd op 7 september, zal zo'n 12kg zijn. Heeft er iemand interesse in een lay-out? Rekening mee houden dat dit niet permanent is en you'll feel bad.
tjeVoor mij is een layout een bladspiegel.
Van een klein blaadje dan?
Ik ben maar 1m70Van een klein blaadje dan?

Ik weet dat uw bedoeling goed is, maar in dit topic is een agressieve cut en de blauwdruk ervan niet echt op zijn plaats. De mensen die dit topic vinden hebben vaak al geen al te goeie relatie met eten en zouden zich vooral moeten focussen op het aanleren van een langdurige, gezonde relatie met eten.Ik ben maar 1m70
On a different note, ik heb eergisteren ook een bloedonderzoek gehad dus leek me goed en leerzaam als iemand zo'n aggresieve cut wilt doen.
Hoe heb jij erachter gekomen wat de boos doener is ?, appelsien eet ik niet meer +-1,5 liter water en 1liter cola zero kan soms meer zijn.Ik heb ook atopische eczeem, wat je eet heeft hier een flinke impact op (zweet en luchtvocht zijn triggers bij mij).
Voor mij werkte elimination diets goed om erachter te komen hoe ik reageer op dingen.Hoe heb jij erachter gekomen wat de boos doener is ?, appelsien eet ik niet meer +-1,5 liter water en 1liter cola zero kan soms meer zijn.
Op aanraden van @Carrion eet ik mij fruit gewoon en geen smoothie (fruitsalade ) 250 gr peer,appel ,druif en kiwi en banaan.
vlees eet ik amper nog 1 maal per week meestal pasta met witloof of kip.
meestal eet ik een rijsttaartje zo een kleintje per dag. Groenten veel te weing. Nu zeker met het warme weer (ik lust geen koude groenten op wortels na.
chips eet ik nie, chocolade heel af en toe. Hoe begin ik te zoeken ....
Hoe heb jij erachter gekomen wat de boos doener is ?, appelsien eet ik niet meer +-1,5 liter water en 1liter cola zero kan soms meer zijn.
Op aanraden van @Carrion eet ik mij fruit gewoon en geen smoothie (fruitsalade ) 250 gr peer,appel ,druif en kiwi en banaan.
vlees eet ik amper nog 1 maal per week meestal pasta met witloof of kip.
meestal eet ik een rijsttaartje zo een kleintje per dag. Groenten veel te weing. Nu zeker met het warme weer (ik lust geen koude groenten op wortels na.
chips eet ik nie, chocolade heel af en toe. Hoe begin ik te zoeken ....
Groenten zijn de bouwstenen van een maaltijd dus begin die al eens te eten.
En laat dat dagelijks rijsttaartje vallen.

Die liter cola zal het ook ni maken denk ik, tenzij dat aspartaan zo slecht isDie liter cola zero per dag kan ook best naar beneden. 1 glas of blik max zou ik zeggen.
Het gaat niet om de aspartaam als ingrediënt as such, maar eerder om de zoete smaak. Lijkt me bij jou wel het geval te zijn: je drinkt sloten cola zero, die je hang naar zoete dingen vergroten. Wordt ook weerspiegeld in wat je wél eet: sandwiches, rijsttaartjes, koeken,...Die liter cola zal het ook ni maken denk ik, tenzij dat aspartaan zo slecht is
Het is zoetigheid. Je lichaam denkt dat het suiker is of iets gelijkaardigs en zo hunker je constant naar meer zoetigheid. Ook al is het 'maar' aspartaam.Die liter cola zal het ook ni maken denk ik, tenzij dat aspartaan zo slecht is
Ben in 2022 ook al 35 kg afgevallen, en ik dronk even veel cola als nuHet gaat niet om de aspartaam als ingrediënt as such, maar eerder om de zoete smaak. Lijkt me bij jou wel het geval te zijn: je drinkt sloten cola zero, die je hang naar zoete dingen vergroten. Wordt ook weerspiegeld in wat je wél eet: sandwiches, rijsttaartjes, koeken,...
Ik zou toch eens een poging wagen om het te laten op 1 glas/blikje per dag en zien wat dat te weeg brengt voor je voeding.
We zeggen niet dat de cola zero zijn grootste probleem is. Wel dat het minderen van dat, misschien ook helpt om hem naar voedzame zaken te lijden door de lichamelijke drang naar zoetigheid af te bouwen. Dat hij daardoor mss ook makkelijker afstand kan doen van de koeken, rijsttaartjes en sandwiches. Want die zijn wel degelijk een probleem binnen zijn voedingspatroon.De Cola Zero is niet ideaal, maar van de vele problemen (om het efkes bot te zeggen) in het voedingspatroon van kenneke2.0 is dat nog wel het minste op zich. Wegstappen van het dagelijkse rijsttaartje, sandwichen, de koeken, etc en overschakelen om voedzame zaken zoals groenten, fruit, gevogelte, vis, volkoren graanproducten, etc. Dat zou al een wereld van verschil maken.
Wat absoluut een prestatie is! We willen je alleen op weg helpen naar een gezond(er) eetpatroon. Je doet met dat advies uiteindelijk wat je zelf wil.Ben in 2022 ook al 35 kg afgevallen, en ik dronk even veel cola als nu
Mss rare vraag hie kan je goed koopt uitkomen met die voeding, koek etc is mega cheap en fruit is relatief duur (dat is de wereld op zijn kop ).De Cola Zero is niet ideaal, maar van de vele problemen (om het efkes bot te zeggen) in het voedingspatroon van kenneke2.0 is dat nog wel het minste op zich. Wegstappen van het dagelijkse rijsttaartje, sandwichen, de koeken, etc en overschakelen om voedzame zaken zoals groenten, fruit, gevogelte, vis, volkoren graanproducten, etc. Dat zou al een wereld van verschil maken.