Scifo
Well-known member
Zo'n 2 maand geleden me eens geabonneerd bij een fitness zaak. Had ik precies ook eerder moeten doen. Ik voel me precies gemotiveerder als ik omringd ben door andere "sporters". Doordat ik in shiften werk kan ik ook makkelijker in voormiddagen of namiddagen. Toch altijd een pak rustiger, nog nooit s'avonds geweest.
Ik heb wel het ideale cardio toestel voor mezelf gevonden: de crosstrainer. Met dat toestel verbrand ik 450 kcal op 30min als ik het display mag geloven
+ ik heb lange tijd aan "lopen" gedaan en had altijd wel 1 of ander kwaaltje. Met de crosstrainer amper belasting en nooit last.
Ik zou graag tegen de zomer eens onder de 90kg geraken. Nog 5kg moet eraf -.-
Het belangrijkste blijft natuurlijk wel voeding. En ja zoals de meeste bevind het probleem zich s'avonds voor tv. Altijd precies iets nodig om te knabbelen. Al lange tijd eet ik rijstwafels zo voor tv maar ik moet altijd opletten of het heel pak is verorberd
Ik heb wel het ideale cardio toestel voor mezelf gevonden: de crosstrainer. Met dat toestel verbrand ik 450 kcal op 30min als ik het display mag geloven
+ ik heb lange tijd aan "lopen" gedaan en had altijd wel 1 of ander kwaaltje. Met de crosstrainer amper belasting en nooit last.Ik zou graag tegen de zomer eens onder de 90kg geraken. Nog 5kg moet eraf -.-
Het belangrijkste blijft natuurlijk wel voeding. En ja zoals de meeste bevind het probleem zich s'avonds voor tv. Altijd precies iets nodig om te knabbelen. Al lange tijd eet ik rijstwafels zo voor tv maar ik moet altijd opletten of het heel pak is verorberd

.
(Met groenten en salsa)