D
Deleted member 3056
Guest
Je kan je lever niet detoxen, de lever zelf is een van de belangrijkste “detoxers” van je lichaam.
Klopt maar dit is wat ik toen tegenkwam ivm bijvoorbeeld het detoxen van de lever.
Detox Lever Reiniging is ontwikkeld om u te helpen afvalstoffen uit het lichaam af te voeren. Door ongezonde voeding en leefstijl kunnen giftige stoffen in ons lichaam zich opstapelen en zorgen voor minder energie. Onze lever werkt hard om deze stoffen weer het lichaam te doen verlaten, maar kan hierbij ondersteuning soms hard nodig hebben. Detox Lever Reiniging bevat Mariadistel en dit ondersteunt de lever- en galreiniging, het reinigen van het lichaam en heeft het een gunstig effect op de lever en galblaas*. Choline heeft daarbij een ondersteunend effect op de reinigende werking van de lever. Chroom heeft een positieve invloed voor een normale stofwisseling van koolhydraten, vet en eiwitten. Bovendien bevat de detox groene thee, paardenbloem en de vitamines B2, B3, B12 en C. Ervaar meer energie en een betere gemoedstoestand met een gereinigd lichaam!
- Lichaamsreiniging en vetstofwisseling;
- Mariadistel ondersteunt de reinigende werking van de lever;
- Chroom draagt bij aan een normale stofwisseling van koolhydraten, vet en eiwitten.
Ik zelf neem het niet (drink geen alcohol en eet vrij gezond) en zou dat ook niet meteen doen maar was gewoon een voorbeeld. Er bestaan veel middelen om de werking van het lichaam te ondersteunen en om onze gezondheid te bevorderen, ook gewoon door natuurlijke producten dus zonder daarvoor naar de apotheek/drogisterij te rennen.
Ik zelf doe oa regelmatig een verse gember en citroenkuur. Voel me daardoor energieker, gezicht is zuiverder en geen opgeblazen gevoel aan het einde van de dag.