Mr.Anderson
Well-known member
Akkoord hoor, daarom dat we er hier over kunnen discussiëren. Gisteren meteen aanpassingen gemaakt, vlees vervangen door kip en er een sinaasappel en wat druiven bij gegeten. Van 't weekend koop ik een hoop diepvriesgroenten voor elke dag van de week.Het kan een dieet zijn met een doel, maar het is nooit een gezond en gebalanceerd dieet. Al heb je volgens de paar standaardmarkers in een bloedanalyse geen onmiddellijke tekorten in die specifieke zaken. De enorme hoeveelheid rood vlees alleen al zal voor veel andere neveneffecten zorgen, je darmflora kan nooit in balans zijn en ook die grote hoeveelheden eiwit kunnen gezondheidsproblemen geven.
Los daarvan, je weet dat je eigenlijk elke maand ongeveer moet stoppen met creatine, en praktisch gezien ook dat je daar sowieso meer mee gaat wegen?
Een maand stoppen met creatine? Waarom?
Dat je meer vocht gaat vasthouden weet ik, maar ik vind dat niet erg. Die standaard hoeveelheid van 5g per dag is ondertussen ook al achterhaald. Maar ik hou me er nog wel aan.
Als je genoeg water drinkt voor de nieren, wat is kunnen dan nog de gezondheidsproblemen zijn van een teveel aan eiwitten?
Hoh, de rest van de extremen precies. Dat er werk aan 't schema is, volledig akkoord. Maar om alles als extremen te benoemen. 's Morgens cornflakes eten, koeken als tussendoortje, sauzen bij alles, frisdrank naar binnen kappen,... ik zie het dagelijks en dat wordt volledig als normaal beschouwd. Als ik een potje koude kip eet op kantoor met een appel kijken de collega's eens raar, maar chocolade fretten de hele dag door is ok.Nee, klopt helemaal. Ik ging alleen niet uit van een onderhoudshoeveelheid, gezien de rest van de extremenmaar belangrijke nuance, inderdaad!
maar belangrijke nuance, inderdaad!