Over pakjes, koeriers, douanekosten, invoerrechten enz.

Alles alles alles zetten ze gewoon voor de deur af. Aangetekend pakje met extra verzekering waarvoor een handtekening nodig is? Op vrijdagmiddag gewoon voor de deur zetten. Heb dan naar een van de buren moeten sturen of ze het wilden binnenpakken (had mail 'geleverd' gekregen) omdat wij pas zondagavond thuis gingen zijn.

Behalve mijn bus fietsontvetter van 10 euro. Die heeft DPD weer terug meegepakt zonet. "Neem contact op met DPD voor de volgende stappen".
 
Alles alles alles zetten ze gewoon voor de deur af. Aangetekend pakje met extra verzekering waarvoor een handtekening nodig is? Op vrijdagmiddag gewoon voor de deur zetten. Heb dan naar een van de buren moeten sturen of ze het wilden binnenpakken (had mail 'geleverd' gekregen) omdat wij pas zondagavond thuis gingen zijn.

Behalve mijn bus fietsontvetter van 10 euro. Die heeft DPD weer terug meegepakt zonet. "Neem contact op met DPD voor de volgende stappen".

Ik hang tegenwoordig altijd een briefje op de deur met instructies. Soms werkt dat, soms niet.
Hangt er misschien ook van af welke taal de bezorger wel of niet spreekt :unsure:
 
klachtformulierke ingevuld op gls website.

"ge hebt op het verkeerde adres geleverd"

antwoord van klantendienst: "wat jammer om te horen, heb je al es gechecked of het niet op een ander adres of bij de buren is geleverd?"
Tegenwoordig wordt de 'gewone' klantendienst bij bedrijven zoals gls bemand door mensen die als 'pispaal' moeten dienen. (voor de klant)

Wat kan een persoon van die dienst zelf doen om de klant een oplossing aan te reiken? Niets aldus.
Ze kunnen alleen antwoorden op uw post MAAR IK KAN DAT OOK..

Ze kunnen wel uw bericht verder doorgeven aan een 'andere' dienst die meer dingen voor u kunnen betekenen.
Maar taak 1 is gewoon u pogen af te schepen. Je moet weten dat ze dagelijks honderden boze klanten over de vloer krijgen.
Als ze 90% aan het lijntje kunnen houden dan is dat 'best for business'.
 
Alles alles alles zetten ze gewoon voor de deur af. Aangetekend pakje met extra verzekering waarvoor een handtekening nodig is? Op vrijdagmiddag gewoon voor de deur zetten. Heb dan naar een van de buren moeten sturen of ze het wilden binnenpakken (had mail 'geleverd' gekregen) omdat wij pas zondagavond thuis gingen zijn.

Behalve mijn bus fietsontvetter van 10 euro. Die heeft DPD weer terug meegepakt zonet. "Neem contact op met DPD voor de volgende stappen".
Hier ook al 2x na elkaar bpost gewoon een (schoen)doos boenk aan de voordeur. "geleverd op een veilige plaats" :sarcastic: En da's sinds kort, want voorheen gingen ze het sowieso eerst bij de buren proberen en als daar niemand thuis was, hop naar het postkantoor.
 
Hier heeft Bpost tweemaal de moeite niet gedaan om aan te bellen (ik was nochtans gewoon thuis) en dropte mijn pakje gewoon bij mijn buren samen met hun bestelling. Mail "pakje werd geleverd", ja, zeer makkelijk zo.
 
Als ik dat zo lees mag ik mijn beide pollekes kussen met de koeriers die ik hier heb. Zeker Bpost. Altijd 👌.
 
Als ik dat zo lees mag ik mijn beide pollekes kussen met de koeriers die ik hier heb. Zeker Bpost. Altijd 👌.

Ik ben ook heel tevreden van bpost hier. Vooral dat mailtje voordat ze gaan leveren, waarin je je leveringsvoorkeuren kan instellen. Als ik weet dat ik niet thuis zal zijn kan ik dus direct aangeven dat ze het in zo een pickup point mogen droppen.

Al de rest is heel variabel (DHL, GLS). Maar al bij al heb ik ook nog niet veel pech gehad met leveringen.
 
Terug
Bovenaan