Outriders

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Outriders

betere loot toch?
Hoe hoger je tier, hoe hoger het level van je item inderdaad, maar tot aan level dertig ga je het constant veranderen dus. Vanaf je level dertig bent kan je pas echt profiteren van hogere loot. Je speelt uiteraard zoals je zelf wil, maar een voordeel heb je er gewoon niet aan.
 
Hoe hoger je tier, hoe hoger het level van je item inderdaad, maar tot aan level dertig ga je het constant veranderen dus. Vanaf je level dertig bent kan je pas echt profiteren van hogere loot. Je speelt uiteraard zoals je zelf wil, maar een voordeel heb je er gewoon niet aan.
want merk wel dat de vijanden redelijk pittig zijn, world tier staat op automatisch.
ik ben lvl 14 en vijanden lvl 16 dacht ik :thinking:
 
Gisteren nog een gouden tip gelezen waar ik na 160u playtime nog niet bij stilstond.

-> Equip het hoogste level wapen/armor in ieder slot, want dat bepaald je overal gearscore.

Je gearscore bepaald je HP, armor, firepower, etc...
Bv full legendary lvl50 in ieder slot maar nog een doordeweekse blue pistol (omdat de meeste het toch niet gebruikt) van lvl42 haalt je gearscore en bijgevolg je stats naar beneden. Ieder willekeurige lvl50 pistol voldoet om de hoogste stats te kunnen halen.
De logica zelf en vanzelfsprekend maar nog veel mensen vergeten dit.
In je inventory screen heb je een stat die je hoogste draagbare laat zien en je overal gearscore.

Nog een kleine tip, eens je op endlvl bent en je constant titanium nodig hebt:
Epic items die overbodig of onbruikbaar zijn -> dismantelen voor de shards en titanium
Blue items verkopen om met het gewonnen geld titanium te kopen (female npc in rolstoel expeditie camp)
 
want merk wel dat de vijanden redelijk pittig zijn, world tier staat op automatisch.
ik ben lvl 14 en vijanden lvl 16 dacht ik :thinking:
als je aan het lvlen bent, mag je de world tier gerust wat lager zetten, speelt geen rol
het is pas als je de game volledig hebt uitgespeeld dat de grind van world tier / expeditions begint

ik zit momenteel aan world tier 15 en expeditions lvl 12
doe wel alles volledig solo
begint ook wel beetje tegen te steken dezelfde 10 mappen steeds opnieuw te doen :)
 
Als ik te veel dood ga bij bazen zet ik die world tier ook lager hoor.
Maar doorgaans zet ik de world tier wel op het hoogste dat ik unlocked heb gewoon puur voor de loot.
 
Bij de class Pyromacer en de skill 'overheat' is er een manier om die skill snel te boosten naar de maximum accolade (1000)? Want hoe sterk ik die ook maak ik heb geen idee hoe de game dit telt. En het gaat bijzonder traag vooruit... Iemand die kan helpen?
 
Bij de class Pyromacer en de skill 'overheat' is er een manier om die skill snel te boosten naar de maximum accolade (1000)? Want hoe sterk ik die ook maak ik heb geen idee hoe de game dit telt. En het gaat bijzonder traag vooruit... Iemand die kan helpen?
Tier op 1 zetten al geprobeerd?
 
Gisteren aan het spelen ,ineens server niet bereikbaar..was campaign aan t doen.
Krijg het ook niet meer opgestart, gaat telkens terug naar t begin scherm.
 
jep.
Moest er iemand een pyromacer char hebben en die weet hoe je snel die count naar 1000 krijgt zou dat wel tof zijn :)
beetje laat, maar :
er is bepaalde checkpoint dat je opnieuw en opnieuw kan doen waar allemaal kleine mobs spawnen
per run heb je dan ongeveer 60ish kills
in dat stuk heb ik al mijnn pyro accolades gehaald (boring as fuck wel)
checkpoint dat je moet doen is “reach the other side of the river” .. best ffkes opzoeken op youtube ofzo
 
beetje laat, maar :
er is bepaalde checkpoint dat je opnieuw en opnieuw kan doen waar allemaal kleine mobs spawnen
per run heb je dan ongeveer 60ish kills
in dat stuk heb ik al mijnn pyro accolades gehaald (boring as fuck wel)
checkpoint dat je moet doen is “reach the other side of the river” .. best ffkes opzoeken op youtube ofzo
Ik ken die locatie ook maar voor die ability zijn de monsters te zwak. Ondertussen heb ik het al een paar weken geleden kunnen fixen en zodoende de platina gepakt.
 
Terug
Bovenaan