Outriders

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Outriders

Ze doen alvast wel hun best om hun eigen game wat te verkloten. Eerst enkel praise voor people can fly, maar nu is het is al iets minder, ook van mijn kant. Van servers en crashes had ik nooit problemen, tot ik eens ging inloggen en mijn character naakt en met een lege inventory terugvond.. was al volledig uitgedost in legendaries en had al 50 uur steken in dat character. Weinig zin om verder te doen zonder fix.
Oof best is een mailtje of ticket naar hun sturen...
 
Ze doen alvast wel hun best om hun eigen game wat te verkloten. Eerst enkel praise voor people can fly, maar nu is het is al iets minder, ook van mijn kant. Van servers en crashes had ik nooit problemen, tot ik eens ging inloggen en mijn character naakt en met een lege inventory terugvond.. was al volledig uitgedost in legendaries en had al 50 uur steken in dat character. Weinig zin om verder te doen zonder fix.
Hier ook naken na het joinen van expedities...
Nog 2 wapens in bezit kut zeg!!

Hoop snel op een fix of het zal de laatste keer zijn dat ik het speel.
 
Das wel echt de nachtmerrie van elke loot-based online game. Looter-shooters lijken altijd vervloekt in hun eerste week.

Zijn er spelers hier die al 100 uur endgame op de teller hebben en daarover iets kwijt kunnen? Altijd moeilijk in te schatten of het goed zit qua content, loot, builds, herspeelbaarheid, ...
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn er wel vollenbak mee bezig, zeg maar prio. Er komt een herstelling die alles automatisch terugzet, maar de attributen op je items zouden weer random kunnen zijn. Er gaan geruchten en reports dat matchmaking voor en tijdens expedities het kunnen trigeren.
Dus ik zou het voor de zekerheid voorlopig nog negeren. Farm wat of rol second char zoals ik :p

Gameplay zit wel goed, gfx en geluid ook. Loot is divers genoeg met zeer knappe skins, en mod combo's proberen is verslavend.
Eens je legendary's gaat dismantelen om de TIII mod te combineren met andere legendary's...:love:

Endgame is en blijft expedities, 15 locaties met aangepast moeilijkheid en op tijd.
 
Laatst bewerkt:
Ik had er gisterenavond dus van ....met 2 anderen bezig geweest en op ne moment alle 3 dood. De level herstart en ik sta opeens in mijn onderbroek en wat later vlieg ik van de server. Kan dus geen connectie meer maken en alles is dus weg :angry:
Echt geen zin om nu dadelijk terug te herbeginnen :oink::oink:
 
ik heb er toch wel fun mee ben level 18 ondertussen en bijna 20h gespeeld het spel wordt leuker naarmate je vordert en eindelijk wat epic gear begint te krijgen.
 
ik heb er toch wel fun mee ben level 18 ondertussen en bijna 20h gespeeld het spel wordt leuker naarmate je vordert en eindelijk wat epic gear begint te krijgen.
Inderdaad heb al 44h gespeeld momenteel meeste solo en soms met matchmaking end game.
 
Er is juist een tweet verschenen op Outriders hun twitter account, ze hebben de bug gefixed van de inventory wipe, voor de mensen die hun inventory gewiped is nog effe geduld hebben voor uw gear terug te krijgen.
 
Forumkonijn heeft Outriders bijgewerkt met een nieuwe update:

Review

Lees onze Outriders-review hier:

Lees meer over deze update...
 
Ik ben nu solo bezig, en dan is het best pittig op huidige world tier. Ik weiger om lager te zetten.
best goede game
 
Weigeren om het lager te zetten? Dan ga je onnodig sukkelen. Je doet gewoon de campaign op tier 1, want de xp blijft hetzelfde, en daarna farm je world tiers :).
 
Ben dus herbegonnen met nieuw character na alles te hebben verloren en terug lvl 20 en tier 8 voor de moment , pittig maar wel echt leuk.
 
Lol, wat is de fun daarvan :p
Dit soort games beginnen toch maar na de campaign, dus als je echt de story wil volgen kan je het op een makkelijker tier, want je verliest er niets mee. Daarna is het doel in tier te stijgen dmv. je gear, dus tijd genoeg op highest.

Je gaat er gewoon veel langer over doen en gefrustreerd raken. Ik heb dit trouwens pas gedaan op mijn tweede run (nadat ik alle gear kwijt was).
 
Terug
Bovenaan