Outriders

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Outriders

De gameplay al wel gezien op youtube. Standaard looter-shooter, maar wel aan een serieus hoger tempo dan Division 2 bijv. en moeilijk als SP. Het gevecht tegen een boss gezien en dat was echt wel de moeite (3fases en als ge in de derde fase sterft, weer helemaal opnieuw beginnen.)
Gears of War en zeker Division 2 (speel ik weer opnieuw) speel ik graag, maar van deze weet ik het toch niet. Ik doe graag SP voor mainstory en pas daarna MP, maar deze lijkt me wel redelijk moeilijk. (De gamer was in Tier 6 aan het spelen.)
Ik doe asap een poging, maar is me nog geen enkele keer gelukt om voorbij het startscherm te geraken.
Kom jong kopen, dan kunnen we samen spelen.
:biglaugh:
 
Speelt wel leuk vind ik. Kort kunnen spelen op de series S via gamepass. Denk niet dat ik het ooitgekocht zou hebben als het niet op ganepass stond .
 
solo gaat, maar is niet echt aan te raden. Er zit match making in, en randoms kunnen joinen.
en zo matchmaking, hoe lang duurt zo een game? Tis niet dat ge uren moet spelen?
Ben zo eerder op zoek naar 20-30 min dungeon game time.
 
Zeer goede game , wel jammer dat matchmaking nog niet lukt.
Lvl 28 momenteel solo lukt maar op sommige momenten toch even een tier naar beneden gaan om ergens voorbij te geraken 😅
 
Zeer goede game , wel jammer dat matchmaking nog niet lukt.
Lvl 28 momenteel solo lukt maar op sommige momenten toch even een tier naar beneden gaan om ergens voorbij te geraken 😅
Da's bij het samenspelen ook hoor. Als je de tier automatisch naar omhoog laat gaan, is het inderdaad net een tikkeltje te moeilijk.

Er zitten wel heel wat grafische bugs in.
 
Heb er nu 12h opzitten, pyromancer en trickster gemaakt, beide zitten nu op lvl 10 maar de 2 classes spelen wel bijna hetzelfde moet ik zeggen. De game zelf is wel fun om te spelen en het verhaal is nog cava. Gisteren ook kwam er een random speler in mijn sessie en dat was ook wel fun met 2 man de mobs neermaaien.
 
Weet niet wat het is, maar ik kan de controller hierbij precies moeilijk neerleggen.
Ben nu level 13 World Tier 5 Trickster.

Zo zalig om naar vijanden te teleporten en hun achter hun rug met een shotgun overhoop te knallen.
 
Ik speel de game op PS5 en ik stoor me zo aan die bug dat je ingelogd bent, maar blijft hangen op het start scherm.
Heb de trucjes al geprobeerd, maar werkt niet altijd. Dan contact opgenomen met Squanix. Maar ze geven me dus gewoon dezelfde work around.
 
Topspel en verslavend voor mij, maar regelmatig crashes begint tegen te steken (steam versie). Vandaag op een uurke weeral 3x.
DLSS uitgeschakeld, DX11/12 maakt geen verschil, game folder excluded uit windows defender, niks werkt.
Story uit, en nu een beetje farmen naar WT15 (WT13 momenteel), daarna expedities beginnen maar in deze staat haal ik het einde niet zonder crash :/

Ergens opgevangen dat ze vandaag met nieuws gingen komen, hopelijk over aankomende patch en niet over roadmap DLC.
 
Vind het ook wel een tof spel, speel deze samen met @Xerpes.
Ik blijf ook héél regelmatig hangen op het inlogscherm en da's wel erg vervelend. En grafisch toch ook al heel wat bugs tegengekomen.
 
Heb er nu toch al wat uren ingepompt en ben best tevreden. Weet nu wel niet of ik deze aan volle prijs had gekocht, moest hij niet op game pass zijn verschenen. De combinatie van de gunplay en je powers speelt vlot weg. Maar het verhaal en de missie structuur is maar ‘meh’
Ook het constant moeten fast travellen naar je base om van daar uit nog eens te fast travellen naar het juiste gebied steekt op den duur ook tegen. Ben ook benieuwd wat er nog van content gaat komen, aangezien het geen ‘games as a service’ is.
 
Heb er nu toch al wat uren ingepompt en ben best tevreden. Weet nu wel niet of ik deze aan volle prijs had gekocht, moest hij niet op game pass zijn verschenen. De combinatie van de gunplay en je powers speelt vlot weg. Maar het verhaal en de missie structuur is maar ‘meh’
Ook het constant moeten fast travellen naar je base om van daar uit nog eens te fast travellen naar het juiste gebied steekt op den duur ook tegen. Ben ook benieuwd wat er nog van content gaat komen, aangezien het geen ‘games as a service’ is.
Ja dat fast travellen is een vreemde keuze, maar is maar een kwestie van seconden. De laadtijden zijn verrassend snel.
 
Speel hem zelf op de series X en daar zijn de laadtijden idd belachelijk kort. Maat van mij speelt deze op een Xbox one S en daar duurt het soms belachelijk lang.
 
Topspel en verslavend voor mij, maar regelmatig crashes begint tegen te steken (steam versie). Vandaag op een uurke weeral 3x.
DLSS uitgeschakeld, DX11/12 maakt geen verschil, game folder excluded uit windows defender, niks werkt.
Story uit, en nu een beetje farmen naar WT15 (WT13 momenteel), daarna expedities beginnen maar in deze staat haal ik het einde niet zonder crash :/

Ergens opgevangen dat ze vandaag met nieuws gingen komen, hopelijk over aankomende patch en niet over roadmap DLC.
Unreal engine error waardoor uw game freezet?
als dat zo is dan moet je uw hele pc rebooten anders blijft die error komen.
Ik heb gisteren de game op borderless window gezet ipv full screen en geen crash gehad.
 
Ze doen alvast wel hun best om hun eigen game wat te verkloten. Eerst enkel praise voor people can fly, maar nu is het is al iets minder, ook van mijn kant. Van servers en crashes had ik nooit problemen, tot ik eens ging inloggen en mijn character naakt en met een lege inventory terugvond.. was al volledig uitgedost in legendaries en had al 50 uur steken in dat character. Weinig zin om verder te doen zonder fix.
 
Terug
Bovenaan