Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doelde op 4e plaats Maeyens en Obreno. Toch een nummer waar de Belgen sterk op presteren.Goh een medaille had echt wel een mirakel geweest. Vierde worden is echt wel een dikke prestatie ook al hangt er geen eremetaal aan.vast.
4de plek is meestal ondankbaar, maar meer dan hij vooraf hoopte ongetwijfeld.
Hij is al 32 jaar.Plek 4 zorgt ervoor dat hij nog iets heeft om naar uit te kijken over 4 jaar.
Tandje bijsteken op training en focus op 2028.
Inderdaad prachtig om te zien! De Koreanen domineren het boogschieten welDie emoties bij die Française die brons pakt in het boogschieten, voor dat soort momenten zet ik mij dus 1 keer in de 4 jaar voor 2 weken aan een stuk voor mijn TV.

Die paardensport, en dan vooral dressuur, dat ziet er toch verschrikkelijk stresserend/onnatuurlijk uit voor de paarden?? Dat zijn dan zogezegde paardenliefhebbers, alsof paarden het leuk vinden om bereden en afgericht te worden. Ik kan er maar moeilijk naar kijken eerlijk gezegd.
Ik vind dat eigenlijk ook niet meer van deze tijd. Als kind dacht ik altijd dat die paarden rammel kregen of naar de slachtbank werden afgevoerd als ze slecht presteerdenDie paardensport, en dan vooral dressuur, dat ziet er toch verschrikkelijk stresserend/onnatuurlijk uit voor de paarden?? Dat zijn dan zogezegde paardenliefhebbers, alsof paarden het leuk vinden om bereden en afgericht te worden. Ik kan er maar moeilijk naar kijken eerlijk gezegd.

Koreaan pakt het doordat de laatste pijl 5mm dichter valt bij het middelpunt.one arrow shoot off bij boogschieten 30-30 in laatste set![]()
Die paardensport, en dan vooral dressuur, dat ziet er toch verschrikkelijk stresserend/onnatuurlijk uit voor de paarden?? Dat zijn dan zogezegde paardenliefhebbers, alsof paarden het leuk vinden om bereden en afgericht te worden. Ik kan er maar moeilijk naar kijken eerlijk gezegd.

Nogal vreemd om dit komen te beweren na het schandaal omtrent Dujardin voor de Spelen nee?Duidelijk dat je niet veel van de paardensport kent
Die beesten worden echt verzorgd dat het geen naam heeft, die komen echt niks tekort.
Die paarden zijn ook gefokt om die dressuur te doen en ja dat is een inspanning voor die beesten, maar die vinden dat ook oprecht leuk.
Een paard, en zeker die paarden, doen niks tegen hun goesting hoor. En die hunkeren ook naar dat bereden worden, je kan die niet 2 weken op de wei zetten en op verlof gaan.
Tjah, er zijn ook een hoop schandalen geweest in het turnen, ook maar afschaffen dan? Beetje flauw om omwille van de rotte appels de hele sport over dezelfde kam te scheren, als je dat consequent doet moet ge naar niks meer kijken.Nogal vreemd om dit komen te beweren na het schandaal omtrent Dujardin voor de Spelen nee?
Ik wil graag geloven dat die beesten allemaal niks te kort komen, maar we moeten ook niet naïef zijn. Wij weten niet wat er allemaal buiten de camera's gebeurd met die paarden.
Waar praat ik over afschaffen?Tjah, er zijn ook een hoop schandalen geweest in het turnen, ook maar afschaffen dan? Beetje flauw om omwille van de rotte appels de hele sport over dezelfde kam te scheren, als je dat consequent doet moet ge naar niks meer kijken.
Nogal vreemd om dit komen te beweren na het schandaal omtrent Dujardin voor de Spelen nee?
Ik wil graag geloven dat die beesten allemaal niks te kort komen, maar we moeten ook niet naïef zijn. Wij weten niet wat er allemaal buiten de camera's gebeurd met die paarden.