OS 2024 | Algemeen + kleinere sporten

Die Yusuf Dikec,een Turkse pistoolschieter,is toch ne coole kikker.Zonder high tech equipment en 1 hand in zijn zakken en beide ogen open haalt hij een zilveren medaille.

En dan hebben we ook nog Bob de badmutsvanger.Een verpleger uit Belgie die uit het niets te voorschijn kwam om naar een badmuts te duiken die een zwemster verloren had.

Laatst bewerkt:
Detry met een topdag vandaag in het golfen. -8. Voorlopig beste score van de dag. (Maar 1 slag boven het baanrecord). Zijn mindere dag van gisteren toch kunnen goed maken en doet nu terug volop mee voor de medailles. Momenteel op de 5de plaats met 3 Strokes achter de leiders. Top 10 moet normaal wel lukken wanneer iedereen binnen is vandaag.

Geniaal hoe die Turk zo viraal aant gaan is.
IMG_6333.jpeg

De VRT, vier streams op een vrijdagavond op VRTMax:
Stream 1: atletiek
Stream 2: niets
Stream 3: niets
Stream 4: dubbeltje van stream 1

Is dat nu echt zo moeilijk als er ook schermen voor brons bezig is, en badminton, voetbal en tennis?

os.jpg

De VRT, vier streams op een vrijdagavond op VRTMax:
Stream 1: atletiek
Stream 2: niets
Stream 3: niets
Stream 4: dubbeltje van stream 1

Is dat nu echt zo moeilijk als er ook schermen voor brons bezig is, en badminton, voetbal en tennis?

os.jpg
Wel als je maar x aantal uren hebt gekocht
Maar uw niets klopt niet, bmx en trampoline zijn sporten

Detry met super 2e dag opgeschoven naar plaats 5 en medaillekansen dus nog gaaf gehouden

Laatst bewerkt:
jumping is nu toch echt wel geen olympische discipline waard? Als er dan medailles moeten gegeven wordt, geef het dan tenminste aan het paard.

jumping is nu toch echt wel geen olympische discipline waard? Als er dan medailles moeten gegeven wordt, geef het dan tenminste aan het paard.
In feite waarom is jumping en schieten een olympische sport en snooker en darts niet vraag ik mij af.

Paardensport is trouwens gemengd (maakt niet uit of iemand nu man of vrouw of iets anders is) en schieten dan weer niet? Maar ik denk niet dat ge in het schieten zulke discussies gaat krijgen als in het boksen.

Terug
Bovenaan