Sneeuwstorm
Well-known member
Ik zou t wel tof vinden als Victor nie altijd nen hoop Engels er tussen gooit als em aant praten is.. Vind ik echt irritant.
Ik snap ook niet waarom die dat doet. Wellicht tweetalig opgegroeid ofzo?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou t wel tof vinden als Victor nie altijd nen hoop Engels er tussen gooit als em aant praten is.. Vind ik echt irritant.
Zou zeker kunnen en tis wel een sympathieke gast, daar niet van. Maar tis iets té veel Engels :')Ik snap ook niet waarom die dat doet. Wellicht tweetalig opgegroeid ofzo?
Geniaal hoe die Turk zo viraal aant gaan is.
Wel als je maar x aantal uren hebt gekochtDe VRT, vier streams op een vrijdagavond op VRTMax:
Stream 1: atletiek
Stream 2: niets
Stream 3: niets
Stream 4: dubbeltje van stream 1
Is dat nu echt zo moeilijk als er ook schermen voor brons bezig is, en badminton, voetbal en tennis?
![]()
Dat is eigenlijk niet zo speciaal en wordt veel gedaan voor extra stabiliteit.Vooral die hand in z'n zak. Geweldig!
In feite waarom is jumping en schieten een olympische sport en snooker en darts niet vraag ik mij af.jumping is nu toch echt wel geen olympische discipline waard? Als er dan medailles moeten gegeven wordt, geef het dan tenminste aan het paard.
Goh een medaille had echt wel een mirakel geweest. Vierde worden is echt wel een dikke prestatie ook al hangt er geen eremetaal aan.vast.Simon van Dorp toch dikke ontgoocheling. Brys mooi maar het nummer zit niet mee. Weer 4des voor de Belgen.