OS 2024 | Algemeen + kleinere sporten

Ik snap in feite niet waarom die Spanjaard de eerste ronde wint. De derde was de Spanjaard wel beter en zag Schelstraete er meer vermoeid uit.

De broer was beter. Jammer maar helaas.
Ik snap in feite niet waarom die Spanjaard de eerste ronde wint. De derde was de Spanjaard wel beter en zag Schelstraete er meer vermoeid uit.
Ik had 1-2 in rondes voor de spanjaard genoteerd maar het was blijkbaar 0-3? Zo groot was het verschil niet.
Finaal wel de terechte winnaar.

Ik begrijp hier niets van en de co-commentator die meteen begint over nietszeggende rechtsers/juryleden zodra ze iets anders zien dan helpt, helpt ook niet bepaald lol

En straks wint zij hij goud bij de mannen vrouwen?
Tja, deze persoon mocht niet meedoen bij een boksbond. Daar is een reden voor. Dat de IOC dit toelaat...
Voor het boksen hoop ik dat iemand anders wint.

De laatste twee herhalingen waren telkens in het voordeel van de Spanjaard.
Schelstraete was de enigste die leek te proberen in ronde drie.
Kutsport.

waarom geven ze niet gewoon een punt als je iemand een slag uitdeelt? Blijft toch altijd voor discussie vatbaar als de jury punten uitdeelt?
Die die het meeste rake meppen uitdeelt of de tegenstander KO slaat die wint dan.

Ik begrijp hier niets van en de co-commentator die meteen begint over nietszeggende rechtsers/juryleden zodra ze iets anders zien dan helpt, helpt ook niet bepaald lol
Haha idd. Ook maar gekeken omdat er een Belg meedeed, want anders zou ik deze sport niet volgen. In sommige wedstrijden zal er weinig discussie zijn, maar geen fan van sporten waar het zo hard in handen ligt van de jury.

Haha idd. Ook maar gekeken omdat er een Belg meedeed, want anders zou ik deze sport niet volgen. In sommige wedstrijden zal er weinig discussie zijn, maar geen fan van sporten waar het zo hard in handen ligt van de jury.
Ik vind dat judo dan meestal nog duidelijker is dan dit

Misschien dat de paardjes nog wat opleveren, zo moet de derde belg nog maar gaan wellicht wel naar finale jumping als team

richtlijn
De posts ivm gender en sport staan hier:

Straks weer boogschieten kijken via HBO Max en dan later vnvd ofzo het BMX eens kijken. Gaat ook een topsport zijn om te volgen.

Zo schieten met air pistol is toch een beetje te grappige sport en dan al die gasten met hun narrowers en blinders op lol. Kan je gewoon niet serieus nemen

Dat was nipt maar Derieuw was technisch veel beter en won zowel ronde 2 als ronde 3 voor de winst.
Moreira had een grotere reikwijdte maar ze had haar armen ook regelmatig te laag hangen.

Terug
Bovenaan