Sneeuwstorm
Well-known member
Ik was ook al een paar keren mis. Vorige keer was Victor in het blauw ook nog …Ligt dat nu aan mij of hadden Victor en zijn tegenstander broers kunnen zijn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was ook al een paar keren mis. Vorige keer was Victor in het blauw ook nog …Ligt dat nu aan mij of hadden Victor en zijn tegenstander broers kunnen zijn
Ik had 1-2 in rondes voor de spanjaard genoteerd maar het was blijkbaar 0-3? Zo groot was het verschil niet.Ik snap in feite niet waarom die Spanjaard de eerste ronde wint. De derde was de Spanjaard wel beter en zag Schelstraete er meer vermoeid uit.
Tja, deze persoon mocht niet meedoen bij een boksbond. Daar is een reden voor. Dat de IOC dit toelaat...En straks wintzijhij goud bij demannenvrouwen?
Haha idd. Ook maar gekeken omdat er een Belg meedeed, want anders zou ik deze sport niet volgen. In sommige wedstrijden zal er weinig discussie zijn, maar geen fan van sporten waar het zo hard in handen ligt van de jury.Ik begrijp hier niets van en de co-commentator die meteen begint over nietszeggende rechtsers/juryleden zodra ze iets anders zien dan helpt, helpt ook niet bepaald lol
Ik vind dat judo dan meestal nog duidelijker is dan ditHaha idd. Ook maar gekeken omdat er een Belg meedeed, want anders zou ik deze sport niet volgen. In sommige wedstrijden zal er weinig discussie zijn, maar geen fan van sporten waar het zo hard in handen ligt van de jury.
Was ook benieuwdWaarom is de ene boksmatch met masker en ander zonder?