DwightSchrute
Well-known member
De enige judoka ook die blijft gaan na gescoord te hebben. Tactisch misschien niet super maar toch geweldig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. Waar was Dirk?![]()
Idd. Waar was Dirk?![]()
Of in de gevangenisDie was op verlof vertrokken meen ik deze morgen gehoord te hebben.

Karl, is that you?JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat een atlete
En dan is er toch die verrassende bronzen medailleJudo door de neus geboord en met het tennis dubbel is een verrassingsmedaille ook reeds weg.
Moet de koers dan alles redden?

Karl, is that you?
Waar kan ik het heren dubbel tennis ergens zien?
Op de VRT alleen turnen en twee keer vrouwenvoetbal precies![]()

Waar kan ik het heren dubbel tennis ergens zien?
Op de VRT alleen turnen en twee keer vrouwenvoetbal precies![]()
Stream 4 it is![]()
LIVEBLOG Olympische Spelen: alle medailles zijn uitgedeeld in Parijs | sporza
De slotdag van de Olympische Spelen heeft nog heel wat (Belgische) actie in petto met de marathon bij de vrouwen, de troostfinale van de Belgian Cats en het omnium met Lotte Kopecky.sporza.be
Sowieso, niet verwacht maar wel zeer knap gedaan echt dominant judo laten zien, heel heel knapEn dan is er toch die verrassende bronzen medaille![]()
.
.Kopecky verwacht ik tbh wel echt een medaille in het omnium. En kan zomaar een gouden zijn. Wild doet niet meer mee, Archibald doet niet mee, Balsamo zwaar gevallen een paar maanden geleden... En als we zien hoe Kopecky gegroeid is de laatste jaren, zou het zo maar eens kunnen.Akkoord: Medailles die je eigenlijk echt verwacht ja dat is Thiam en de hockeymannen veel verder kom ik niet. Maar er zijn echt nog wel medaillekansen genoeg... . Let's go Belgium!.
Hoe het er nu naar uit ziet, spelen we tegen het VK in de 1/4F.Ik verwacht toch zeker 1, misschien wel 2 hockeymedailles.
In het verleden hadden we ook goede atleten in het taekwondo (Achab zelfs WK). Ze hebben het niet kunnen waarmaken.We hebben Thiam en misschien Derwael (brons dan ofzo) toch ook nog. Dan inderdaad de hockeyploegen. Maar het klopt dat de twee voorbije dagen wat teleurstellend waren. Casse natuurlijk, maar ook een paar mogelijke verrassingen die er niet in geslaagd zijn. En het is wel zo dat veel van onze supersterren in de koers (Remco, Van Aert en ook Kopecky) moet komen natuurlijk. Die laatste heeft ook nog een mooie kans op de baan.
En hebben we ook niet nog iemand in het Taekwondo? Dat is wel zo een "rare" zeer onvoorspelbare sport altijd op de Olympische Spelen.
.