Sneeuwstorm
Well-known member
Stom dat ze geen plan B hebben. Er een duatlon van maken is zoals ze een halve marathon te laten lopen ipv een volledige…Dat water in de roeibaan moet toch ook volstaan (of mogen die in vuil water roeien)?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stom dat ze geen plan B hebben. Er een duatlon van maken is zoals ze een halve marathon te laten lopen ipv een volledige…Dat water in de roeibaan moet toch ook volstaan (of mogen die in vuil water roeien)?
Als er genoeg toiletten voor de dag erna gereserveerd zijnIk denk gehoord te hebben dat de waterkwaliteit enkel niet in orde is om langere tijd in te zwemmen. Dus even in en uit zou geen problemen geven.

Dat zijn gewoon skate termen hoor.Ik heb effe naar de samenvatting van de street finale bij de meisjes zitten kijken, ik begreep er helemaal niks van. De helft van de tijd liepen die te voet rond met skateboard in de hand.
Die vreselijk irritante commentaar erbij die eigenlijk kort samengevat neer kwam op na elke trick zeggen "DAT was de trick die ik wilde zien!!!" hielp ook niet echt. Heeft Karl een gen Z dochter misschien?![]()
Op naar de kwartfinale, zenuwslopende sportDuimen voor Casse!

Niemand kijkt standard distance triatlon, want die parcours zijn altijd slappe hap. Zoals Marten al vaak gezegd heeft: een loopwedstrijd voor mensen die kunnen zwemmen en fietsen. Ik volg de uitslagen, maar de wedstrijden vind ik niet om aan te zien. Ik kijk wel lange afstandswedstrijden, dus misschien ben ik gewoon raar.![]()
”Het is ook moeilijk voorspellen he, het is als de vorige matchen gedaan is gewoonOp Sporza staat dat de volgend kamp om 13u was, nu blijkt dat het later zal zijn. Ezels.
13u20 dus