OS 2024 | Algemeen + kleinere sporten

Ik denk gehoord te hebben dat de waterkwaliteit enkel niet in orde is om langere tijd in te zwemmen. Dus even in en uit zou geen problemen geven.

Misschien ook best dat dat geen volle triatlon is. We hadden mss wel wat bruine broekjes gezien hebben tijdens het lopen :unsure:

Ik heb effe naar de samenvatting van de street finale bij de meisjes zitten kijken, ik begreep er helemaal niks van. De helft van de tijd liepen die te voet rond met skateboard in de hand.

Die vreselijk irritante commentaar erbij die eigenlijk kort samengevat neer kwam op na elke trick zeggen "DAT was de trick die ik wilde zien!!!" hielp ook niet echt. Heeft Karl een gen Z dochter misschien? :unsure:
Dat zijn gewoon skate termen hoor.

Niemand kijkt standard distance triatlon, want die parcours zijn altijd slappe hap. Zoals Marten al vaak gezegd heeft: een loopwedstrijd voor mensen die kunnen zwemmen en fietsen. Ik volg de uitslagen, maar de wedstrijden vind ik niet om aan te zien. Ik kijk wel lange afstandswedstrijden, dus misschien ben ik gewoon raar. :unsure:

Je kan ook niet zoveel mooi parcours maken als je maar 40km moet fietsen en 10km moet lopen.
Maar het mag niet zijn dat je 4 rondjes van 2,5km moet lopen.

En een IPPON! Wat een beest toch!
1 klein foutje en bam een “insert worp die ik niet ken” (het is al lang geleden dat ik mijn groene band gehaald heb :unsure:

Laatst bewerkt:
Op Sporza staat dat de volgend kamp om 13u was, nu blijkt dat het later zal zijn. Ezels. :angry:

13u20 dus

Laatst bewerkt:
Amai, dat is zuur. Ik ken niets van Judo, dus kan niet oordelen over de beslissing.

Weer dezelfde boeman als in Tokio, dat maakt het extra pijnlijk. Benieuwd of hij zich nog kan opladen voor brons, want daar kwam hij niet voor. Anderzijds, beter dan met lege handen terug naar huis.

Mooie kans op goud weg. Zal nu nog van het hockey moeten komen, van Thiam en van Kopecky (en misschien Remco/Wout toch nog een keer).

China pakt hun verloren goud van de vorige OS in het tafeltennis gemixt dubbel tegen N-Korea, die dat goed deden. Een leuk momentje voor N-Korea alvast.
China is op weg voor een 5/5 in die sport.

Terug
Bovenaan