Dat is gewoon het douche gordijn hoor...
Wel wtf @ die training / fitness / crossfit ruimte :eek2:.
 
Wat een zielloos huis. Ik heb het wel voor betonbouw, maar dit is toch niet het goede voorbeeld.

Ze konden het ook niet laten om in elke ruimte wel iets decadent/speciaal te doen, al was het maar om aan iedereen te tonen dat ze in het geld zwemmen. Vandaar ook het uitgebreide fotoalbum.
 
Wat een zielloos huis. Ik heb het wel voor betonbouw, maar dit is toch niet het goede voorbeeld.

Ze konden het ook niet laten om in elke ruimte wel iets decadent/speciaal te doen, al was het maar om aan iedereen te tonen dat ze in het geld zwemmen. Vandaar ook het uitgebreide fotoalbum.
Ik vind het best een mooi huis met veel potentieel eerlijk gezegd. Heeft voor mij alleen (veel) meer groen nodig, binnen en vooral ook buiten. Die tuin is nu wel een troosteloze schrale eco-woestijn. De keuken is wel wat over de top en die metalen spatwand ziet er niet uit, precies gepoetst met een abrasief middel of nog heel vettig...
 

:love:

Plus de straatnaam, ik dacht eerst dat het een mop was. :laugh:
 

:love:

Plus de straatnaam, ik dacht eerst dat het een mop was. :laugh:
In de anale driehoek moet dat kunnen.

Leuk optrekje. Alleen wat jammer van het weinige groen in de tuin .
 

Enige energiezuinige woning die bij ons in de gemeente te koop is. Wel pas beschikbaar binnen een jaar. Op zich vind ik de prijs nog te doen, gezien de materialen die gebruikt zijn.


Als je dan kijkt wat ze voor pauper-epc-c vragen:

 

Enige energiezuinige woning die bij ons in de gemeente te koop is. Wel pas beschikbaar binnen een jaar. Op zich vind ik de prijs nog te doen, gezien de materialen die gebruikt zijn.
veel geld voor:
  • blanke onevenwichtige voorgevel met
  • musgrijze gevelsteen
  • living/zithoek die veel te klein is voor een tv op die hoogte, (en breedte), die trouwens lijkt ingebouwd te zijn en dus nagenoeg niet te vervangen nav exacte afmetingen?
  • slaapkamer waarbij het bed moet dienstdoen als bureaustoel wegens plaatsgebrek
  • lawaaierig, en waarschijnlijk slecht isolerend dakvenster (want hoeveel moeite je daar ook in steekt blijven die dingen slecht geisoleerd zijn).
  • paal in het midden van de keuken/eetkamer
  • 2 microgolfovens? Lijkt me een gemiste kans om een echte pressure steam cooker te installeren.
  • zonnewering aan de binnenzijde, een gemiste kans.
  • kunstgras in de tuin, die volledig ingenomen wordt door het zwembad.
Nja nee, laat maar :)
Als je dan kijkt wat ze voor pauper-epc-c vragen:

Hier is zowel de keuken als den boven veel ruimer dan het andere. Het uitzicht van boven is ook wel een pluspunt.
Zee is blijkbaar op wandelafstand, en EPC 222 is nu ook niet "oh my god burning forests in the winter to keep warm".
Tuin is ongeveer even groot maar tenminste echt groen (al is het momenteel een saaie gazon).
Uitzicht is nu niet wow (dubbele garage verstoort de voorgevel compleet), maar gezien het andere tijdperk van inrichting vind ik het van uitzicht wel vergelijkbaar met hierboven (minus dus 10-20 jaar in style).
 
Terug
Bovenaan