Opmerkelijke huizen te koop

Een rond huis. Moet ook enorm praktisch zijn.

Kunt ge uw kinderen nooit in den hoek zetten.

Kunt ge uw kinderen nooit in den hoek zetten.
* Ouder: "Godvermiljaar nu is het GENOEG met uwe onzin, IN DE HOEK."
- Kleine:
giphy-downsized-large.gif

Ik vind dat huis wel nog iets hebben...
Langs buiten doet het me wat denken aan een kabouterhuisje :p
Maar inderdaad wellicht niet zo praktisch.

Die vraagprijs lijkt me ook wel vrij laag naar hedendaagse normen?

"Een eigendom die moet geapprecieerd en gesmaakt worden maar met een gigantisch potentieel."
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/manoir/te-koop/wachtebeke/9185/9942731?searchId=62add69e81fce
€580.000 :wtf:

In the middle of nowhere aan de grens met Nederland. Het enorm bos staat niet deftig op foto, waarschijnlijk omdat het om een dennenbos gaat klaar voor de eindkap.

Bij "manoir" stel ik me toch iets anders voor dan een klein, nauwelijks afgewerkt huis :tongue:
Los van de vraag welke omhooggevallen 🪠🏏 het woord manoir durft te gebruiken om een huis te verkopen...

Zelfs ronde radiators van 40 jaar oud, good luck om dat ooit te vervangen :')

Ik vind dat huis wel nog iets hebben...
Langs buiten doet het me wat denken aan een kabouterhuisje :p
Maar inderdaad wellicht niet zo praktisch.

Die vraagprijs lijkt me ook wel vrij laag naar hedendaagse normen?
Ik vind de prijs juist hoog voor hoe verouderd het is. :thinking: Als je niet de 'gimmick' van een architectenwoning had, zouden ze volgens mij de prijs lager instellen.

Bij "manoir" stel ik me toch iets anders voor dan een klein, nauwelijks afgewerkt huis :tongue:
Los van de vraag welke omhooggevallen 🪠🏏 het woord manoir durft te gebruiken om een huis te verkopen...
Ik dacht dat een manoir een soort kasteel was ofzo, maar een halfopen rijkoten zijn tegenwoordig ook al manoirs blijkbaar.

Ik zie nu wel niet wat daar zo opmerkelijk aan is, of bedoel je dat het opmerkelijk is dat het correct geprijsd zou zijn ?

Voor die buurthuis dat quasi spotgoedkoop. Voor imo toch een enorm knap huis.

Dees hou je nu toch niet voor mogelijk :help:

Terug
Bovenaan