D
Deleted member 658
Guest
Je vind dat 'interieur' terug in het film decor van de film Black Swan uit 2010.Zijn die foto's nu zwart-wit bewerkt of is dat huis echt zo afschuwelijk? Ik kan er niet aan uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vind dat 'interieur' terug in het film decor van de film Black Swan uit 2010.Zijn die foto's nu zwart-wit bewerkt of is dat huis echt zo afschuwelijk? Ik kan er niet aan uit.
Misschien komt die vraag zo vaak omdat ze de door jullie gekozen kleur niet schoon vinden...Het is zelfs zo dat wij het "aangedurfd" hebben om geen zwarte ramen te steken in ons huis, en wij daar bizar veel commentaar op krijgen. Het is nochtans ook een vrij neutraal kleur. En toch telkens: "En waarom heb je eigenlijk niet gewoon zwarte ramen gepakt?". Man toch.

Zalig, onze dichtste buur is nu ook wel 150 meter maar dit is toch net wat anders, moet zalig zijn daar te wonen - de woning zelfs is ook nog redelijk okhttps://www.immoweb.be/nl/zoekertje/manoir/te-koop/mol/2400/9747853?searchId=62978649dfce4
Hier zou ik echt blij van worden. Heerlijk asociaal wonen.

Misschien komt die vraag zo vaak omdat ze de door jullie gekozen kleur niet schoon vinden...![]()
Een mooi element in de ruimte om elke keer tegen te lopen na een paar streekbiertjes.Ik moet en zal een kookeiland zetten!
![]()
![]()
Huis te koop Wilsele (3012) | Zimmo
Ontdek alle huizen te koop in Wilsele (3012) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be
Duidelijk het cliché swinger type inrichting... Beetje (veel) tackyOndertussen verkocht, maar de speelkamer op het einde is toch opmerkelijk.

De ligging is zeer goed.... Op een boogscheut van Brussel in een gemeente met een zeer mooie dorpskern. Rustig maar dichtbij alles. Die straat moet je gewoon 's doorwandelen. Een goedkoper alternatief voor de Meiseselaan wat verder in Laken of de Ridder Dessainlaan, ook een beetje verder, tegen Mechelen.Ik ben niet bekend met de locatie of straat maar wat is er juist indrukwekkend aan die straat?
Enigste dat ik zie zijn een hoop kosten, als je daar iets mega van wil maken ga je een diepe zak nodig hebben en de 'startprijs' is al niet min voor een HOB. Echt alles is gedateerd, kelder heeft volgens mij vochtproblemen, paar kamers hebben schimmel, zolder/dak is questionable, tuin is niet zo praktisch.
Sorry, ik zie het niet![]()
Die gaat zijn keukenvloer goed moeten onderhouden om niet telkens uit te glijden over de vetspatten van zijn braadpannen en frietketel.Ik moet en zal een kookeiland zetten!
![]()
Huis te koop Wilsele (3012) | Zimmo
Ontdek alle huizen te koop in Wilsele (3012) op Zimmo. Bij elk huis vind je ook buurtinfo en de gem. vastgoedprijzen in de regio.www.zimmo.be
Die wilt ook verkopen voor de invoering van het asbestattestDie gaat zijn keukenvloer goed moeten onderhouden om niet telkens uit te glijden over de vetspatten van zijn braadpannen en frietketel.
Wat groots is in je hoofd, is vaak te groot in de praktijk
Een L-aanrecht was hier veel praktischer geweest.

Is gelukkig maar een klein dakje vanachter.Die wilt ook verkopen voor de invoering van het asbestattest![]()
Er dwaalt dan wel een spook rond, maar voor de rest
https://www.zimmo.be/nl/gavere-9890/te-koop/huis/K399G/?search=7eef87b987b7f6873efadf5373545c19