Opmerkelijke huizen te koop

Het is zelfs zo dat wij het "aangedurfd" hebben om geen zwarte ramen te steken in ons huis, en wij daar bizar veel commentaar op krijgen. Het is nochtans ook een vrij neutraal kleur. En toch telkens: "En waarom heb je eigenlijk niet gewoon zwarte ramen gepakt?". Man toch.
Misschien komt die vraag zo vaak omdat ze de door jullie gekozen kleur niet schoon vinden... :tongue:

Schoon huis maar die oranje vloer en op de Messrs foto's zouden er bij mij direct uit moeten. Clasht echt met de rest vind ik.

Misschien komt die vraag zo vaak omdat ze de door jullie gekozen kleur niet schoon vinden... :tongue:

Tja, hoewel ik het er totaal niet mee eens zou zijn, zou ik er nog begrip voor kunnen opbrengen. Maar door telkens met die "waarom niet gewoon zwart?", "zou zwart niet mooier zijn?", etc. te zwaaien, weet je van waar de wind komt.

Er is een zekere starheid en idée fixe opgetreden blijkbaar. Een strakke, moderne woning dient blijkbaar per definitie zwart/wit te zijn. Ik geef het geen 2 jaar meer vooraleer mensen daar op uitgekeken zullen geraken.

Ofwel wordt dat het nieuwe normaal, zoals met de auto's. Iedereen zwart, grijs of wit om zo veilig mogelijke keuzes te maken in functie van een zo breed mogelijk publiek aan te spreken bij doorverkoop. Maar niemand die er nog wild van zal zijn. Geen enkele ziel of karakter meer.

Ik moet en zal een kookeiland zetten!

foto_zimmo_f6569a865d30816a73564a2d47f1c89f.jpg

Ondertussen verkocht, maar de speelkamer op het einde is toch opmerkelijk.
Duidelijk het cliché swinger type inrichting... Beetje (veel) tacky :)

Ik verwacht dat dit snel verkocht zal zijn:

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/grimbergen/1850/9950232?searchId=629f299d86f11

Super locatie in een indrukwekkende straat en een kot waar je iets mega van kan maken. Als inspiratie kan je 's gaan kijken bij Hans Bourlon die wat verder in die straat woont. Die zijn verbouwing is mega goed gelukt.

Ik ben niet bekend met de locatie of straat maar wat is er juist indrukwekkend aan die straat?

Enigste dat ik zie zijn een hoop kosten, als je daar iets mega van wil maken ga je een diepe zak nodig hebben en de 'startprijs' is al niet min voor een HOB. Echt alles is gedateerd, kelder heeft volgens mij vochtproblemen, paar kamers hebben schimmel, zolder/dak is questionable, tuin is niet zo praktisch.

Sorry, ik zie het niet :unsure:

Laatst bewerkt:
Ik ben niet bekend met de locatie of straat maar wat is er juist indrukwekkend aan die straat?

Enigste dat ik zie zijn een hoop kosten, als je daar iets mega van wil maken ga je een diepe zak nodig hebben en de 'startprijs' is al niet min voor een HOB. Echt alles is gedateerd, kelder heeft volgens mij vochtproblemen, paar kamers hebben schimmel, zolder/dak is questionable, tuin is niet zo praktisch.

Sorry, ik zie het niet :unsure:
De ligging is zeer goed.... Op een boogscheut van Brussel in een gemeente met een zeer mooie dorpskern. Rustig maar dichtbij alles. Die straat moet je gewoon 's doorwandelen. Een goedkoper alternatief voor de Meiseselaan wat verder in Laken of de Ridder Dessainlaan, ook een beetje verder, tegen Mechelen.

Huizen in dat soort straten verkopen als zoete broodjes.... puur voor de locatie.

Ik moet en zal een kookeiland zetten!

Die gaat zijn keukenvloer goed moeten onderhouden om niet telkens uit te glijden over de vetspatten van zijn braadpannen en frietketel.
Wat groots is in je hoofd, is vaak te groot in de praktijk

Een L-aanrecht was hier veel praktischer geweest.

Misschien niet "opmerkelijk" genoeg, maar ik vind die prijs echt de schaamte voorbij voor zo'n mottig ding, zelfs al heeft het dan 20 are grond

Die gaat zijn keukenvloer goed moeten onderhouden om niet telkens uit te glijden over de vetspatten van zijn braadpannen en frietketel.
Wat groots is in je hoofd, is vaak te groot in de praktijk

Een L-aanrecht was hier veel praktischer geweest.
Die wilt ook verkopen voor de invoering van het asbestattest :rolleyes:

Terug
Bovenaan