Goh, de kunst in de trappenhal ziet er me al minstens een miljoentje uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, de kunst in de trappenhal ziet er me al minstens een miljoentje uit.
En ze hebben die dan nog in 3 stukken gesnedenGoh, de kunst in de trappenhal ziet er me al minstens een miljoentje uit.
.Sinds Banksy weet toch het kleinste kind dat gesneden kunst meer waard is.En ze hebben die dan nog in 3 stukken gesneden.
Jeminee, die tuin.
Ik word daar depressief van. Doder en kaler kan écht niet. Niets leeft daar.
Al een geluk hebben ze daar een groot tuinhuis neergepoot. Daar kan je al je tuingerief in kwijt na een fijne dag tuinieren.
Dat is dus wat een slager neerplant![]()
meer hout in de living dan in de tuin...
Ik heb het gevoel dat sommige foto's wat optisch bedrog zijn om de kamer groter te doen lijken. Of ze hebben een buitengewoon lang bed en bad, dat kan ook.Ik weet het, het is een dure streek, maar dat is toch echt te duur
![]()
Huis te koop , 4 slaapkamers , € 815.000
Exclusieve villa met hoogwaardige afwerking, gunstig gelegen op het einde van een doodlopende straat in een residentiële omgeving te Grimbergen! U betreedt dit domein via een prestigieuze oprijlaan. Via de imposante inkomhal met marmeren trap, vestiaire en gastentoilet heeft u toegang tot de...www.immoweb.be
De grond is er enorm duur eh. Men vertrekt altijd van de grondwaarde bij de prijsbepaling.Ik weet het, het is een dure streek, maar dat is toch echt te duur
![]()
Exclusieve villa met hoogwaardige afwerking, gunstig gelegen op het einde van een doodlopende straat in een residentiële omgeving te Grimbergen! U betreedt dit domein via een prestigieuze oprijlaan. Via de imposante inkomhal met marmeren trap, vestiaire en gastentoilet heeft u toegang tot de...www.immoweb.be
.Ik ken de streek niet goed genoeg, maar het lijkt mij niet verschrikkelijk overpriced??Ik weet het, het is een dure streek, maar dat is toch echt te duur
![]()
.Ik weet het, het is een dure streek, maar dat is toch echt te duur
![]()
Lijkt me ook niet zwaar overpriced. Maar jammer van de grote oprit en de kleine tuin.Ik weet het, het is een dure streek, maar dat is toch echt te duur
![]()

Grond is dan ook ei zo na 10 are, dat is niet huge maar toch ook bezwaarlijk klein te noemenDie kleine tuin hoeft nog niet eens een minpunt te zijn voor mensen die niet zoveel willen werken in de tuin, maar toch graag eens buiten zitten.

Meise is sowieso duurder dan Grimbergen, hebben we enorm gevoeld tijdens onze zoektocht.Ik vind het iets te dicht tegen Vilvoorde liggen voor die prijs... Nu het is een dure regio.
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/villa/te-koop/meise/1860/9525006?searchId=6183b56354bf3
Gelijkaardig budget, een dorp verder (Meise) en je krijgt nog minder huis voor je geld. De ligging in die wijk van de Oratoriënlaan is wel goed, al kan het zijn dat je er de A12 nog kan horen. Je kan er nog op koopjes vallen maar deze twee zijn dat duidelijk niet![]()
Ik dacht eerlijk gezegd dat dat huis in Grimbergen duurder zou zijn. Ligging vlakbij Brussel, toch nog redelijk in het groen vlakbij een park, dubbele garage, 4 slaapkamers, redelijk degelijke afwerking op de foto's te zien, instapklaar. Ik dacht dat zoiets vlot naar het miljoen kon gaan.

Ik weet het, mijn ex woont er. Wel mooi daar, zeker het deel Molenkouter, al hoor je de A12 vaak wel op de achtergrond zoemen als je er in de tuin zit.Meise is sowieso duurder dan Grimbergen, hebben we enorm gevoeld tijdens onze zoektocht.
Zelf al lig je pal tegen de A12 met de nodige geluidshinder.
https://www.colorcasa.be/panden/21-b03/Ik weet het, mijn ex woont er. Wel mooi daar, zeker het deel Molenkouter, al hoor je de A12 vaak wel op de achtergrond zoemen als je er in de tuin zit.
Deelgemeente Oppem is wel de moeite, daar heb je huizen die over de skyline van Brussel uitkijken en toch midden in het groen liggen. Komt echter maar zelden iets te koop, laat staan iets betaalbaar.
Goh, dit was het huis van mijn grootmoeder (de boerderij en de grond waar nu die nieuwbouw op staat):https://www.colorcasa.be/panden/21-b03/
Zoals deze grond, tuin geeft recht op de A12 uit. Ondanks die schermen is dat imo een enorme stoorfactor.
Het is op zich een mooie lap grond maar totale kostprijs all in ga je los over de 850k EUR stranden voor een woning met een autostrade in uw achtertuin.