Opmerkelijke huizen te koop

Op de Chaussée d’Amour staan blijkbaar ook een aantal panden te koop.
Er stonden een tijde terug nog meer panden te koop, maar die zijn misschien al verkocht.

Laatst bewerkt:
Heel mooi, maar ligt wel pal naast de Koolmijnlaan, wat haast de noord-zuid van westelijk Limburg is. Overdag lawaai van het gewone verkeer, 's avonds en 's nachts de gierende banden en brullende uitlaten van de lokale BMW badboys. Qua locatie zijn er vast wel betere B&B's te vinden.

Mooie omgeving maar het huis is net een uitgewoond onthaalcentrum van een vakantiepark in de jaren 90. Check al dat vuil dat zich ophoopt in elk hoekje van die glaspartij, prachtig!

Hier staat ook al een jaar of 3/4 een prachtige woning te koop die moest ik het geld hebben meteen zou kopen om een B&B open te doen. Gelegen naast het kanaal Bocholt-Herentals, 1 van de mooiste kanalen van ons land en dicht bij bosrijke omgeving. Topstreek om te fietsen of wandelen. Ze komen van 2.500.000 !!

Hier staat ook al een jaar of 3/4 een prachtige woning te koop die moest ik het geld hebben meteen zou kopen om een B&B open te doen. Gelegen naast het kanaal Bocholt-Herentals, 1 van de mooiste kanalen van ons land en dicht bij bosrijke omgeving. Topstreek om te fietsen of wandelen. Ze komen van 2.500.000 !!

Amaai stevig huizeke... er moet toch iets serieus mis mee zijn dat het niet verkocht geraakt?

Amaai stevig huizeke... er moet toch iets serieus mis mee zijn dat het niet verkocht geraakt?
Ik denk dan, afzetmarkt is gewoon heel klein, der zijn er niet veel die 1.5mil aan een huis geven. En degene die het doen, gaan misschien sneller voor een dikke nieuwbouw? Je moet gewoon een beetje geduld hebben dat de juiste koper hierop valt denk ik.

Ziet er goed uit, maar is het dat geld wel waard?

Welke vrouw?
Dat is toch gewoon een gemetste bbq, geen pizzaoven?
Die beelden trekken idd op niks, maar die liggen snel in een container als de huidige eigenaars ze niet moeten hebben (tenzij ze iets waard zouden zijn, dan verkopen uiteraard).

Foto 9, je kan niet missen.

Ik ben er maar mee aan't zwanzen natuurlijk.
Maar ik vind de prijs aan de hoge kant. Zonder de regio goed te kennen zou ik er 150k afpitsen.

Maar wrs zal de grondwaarde wel hard meespelen. Is toch 25m breed en totaal 2500m2. Dus stel grondwaarde 300k-isch? is die 400k nu niet al te veel voor die oppervlakte woonruimte. Voor 550 zou ik zelf iets zetten.

//Edit: na wat immowebben lijkt mij dat de grond wel nog hoger kan zijn. Dus misschien door dit en de oppervlakte is 750-800k wel realistisch. Maar persoonlijk zou ik met dat budget iets anders doen

Laatst bewerkt:

Voor als je eens graag een feestje geeft :p

Voor als je eens graag een feestje geeft :p
Spotprijs, je krijgt er 165 auto's bij! :eek2:

Mooie woning in gegeerde regio. Bij renovatie toch ergens rekening gehouden met de ecologische impact (score B voor open bebouwing van 1969), alleen jammer dat ze geen zonnepanelen hebben geplaatst.

Terug
Bovenaan