Opmerkelijke huizen te koop

Heeft nog te koop gestaan voor rond de 400K (of misschien meer, dat weet ik niet meer precies).

Zo zie je toch dat starten met een te hoge verkoopprijs, serieus je verkoop kan verbranden..

Ik-wil-graag-in-een-Frans-kasteel-wonen-maar-Frankrijk-is-zo-ver-en-ze-spreken-daar-Frans-en-ik-moet-bovendien-ook-mijn-zwart-geld-kwijt-dus-dan-doe-ik-maar-dit.

FileStore.ashx

Als ge kabouter zijt is dat een luxe-zwembad, maar dit. Hoe breed is dat? Vier meter op drie? Als ge u tegen de ene wand afzet knalt ge tegen de andere.
En welke blinde kiest nu voor zo'n gifgroene luiken als ge oranjerode dakpannen hebt. :laugh:
Is da zo'n voetbadje voor ge in't zwembad gaat?

Heeft nog te koop gestaan voor rond de 400K (of misschien meer, dat weet ik niet meer precies).

Zo zie je toch dat starten met een te hoge verkoopprijs, serieus je verkoop kan verbranden..
Straf, dat soort huis zou, indien helemaal verbouwd, ergens vooraan in de 400 waard zijn. Zelf 296 is pittig... 200 zou correct zijn.

Straf, dat soort huis zou, indien helemaal verbouwd, ergens vooraan in de 400 waard zijn. Zelf 296 is pittig... 200 zou correct zijn.

Goh dat is dan weer aan de lage kant misschien. Heren/burgerwoningen met klassieke elementen in die buurt (capucienenlaan/parklaan en uitlopers) zijn enorm gegeerd momenteel en worden dus aan aardige prijzen verkocht (en vaak ook in een oogopslag..). Zal waarschijnlijk de reden zijn dat men dacht hiermee de jackpot binnen te halen.

Maar inderdaad, zal sowieso een stevig renovatiebudget zijn...

Kijkend naar de foto's dan mag je daar nog serieus geld insteken.

Kent ge zo die moderne "kunst" die je vroeger als achtjarige snotneus in Paint maakte, denkende dat ge de volgende Picasso waart?

FAd6Rwt.png

Wel, volgens mij heeft die architect zich daardoor geïnspireerd bij het ontwerpen van de buitenkant. :unsure:

Kent ge zo die moderne "kunst" die je vroeger als achtjarige snotneus in Paint maakte, denkende dat ge de volgende Picasso waart?

FAd6Rwt.png

Wel, volgens mij heeft die architect zich daardoor geïnspireerd bij het ontwerpen van de buitenkant. :unsure:
Amai dat zijn rare foto's? De helft daarvan lijken renders te zijn.
Wel pijnlijk, zo'n domein en dan 1 van uw ferrari's onder een carport moeten zetten...

Ook lang moeten zoeken naar een tv met dezelfde curve als de muur waar hij aan moest hangen. En dan maar zo'n kleine bose speaker die nog verkeerd hangt ook...

FAd6Rwt.png

Volgens mij is het een Ferrari-fan die van tijgertjes in de badkamer houdt. Buiten de rode keuken en de badkamer heeft dit huis wel wat.

Amai dat zijn rare foto's? De helft daarvan lijken renders te zijn.
Wel pijnlijk, zo'n domein en dan 1 van uw ferrari's onder een carport moeten zetten...

Ook lang moeten zoeken naar een tv met dezelfde curve als de muur waar hij aan moest hangen. En dan maar zo'n kleine bose speaker die nog verkeerd hangt ook...
euh, er is een garage met glas aan de ene zijde en foto's van Spa ook hé, ik vermoed dat die mens vanuit zijn mancave naar zijn Ferrari kan kijken.

Een huis alwaar de tijd stille bleef staan. Je kan dit huis ruiken aan de hand van de foto's. Echt zo het huis van de bomma. :unsure:

FAd6Rwt.png

Zou die eigenaar gescheurde jeans dragen en een t shirt met in het groot BALR op?

Zitten wel een hoop rare dingen in dat huis:
inderdaad, die luiken trekken op niks
"garage met plek voor 4 auto's", ja, 2 lage sportwagens, want die lift gaat het dak van uw rangerover gewoon tegen het plafond duwen...
Die vloer op het gelijkvloers, dat zijn terrasklinkers ingevoegd met wit zand? Hoe kuist ge dat?
Er is overal net een nieuw plafond gezet (of opnieuw bezet). Waarom?
Zo'n kasteel, en dan zo'n kleine keuken??
Wat is er op foto 33 met die vloer gebeurd? Dat is precies 1 grote olievlek?

Eigenaars failliet in 2019!

Eigenaars failliet in 2019!

Als je die zijn jaarrekeningen ziet vraag ik me wel af hoe ge dat kunt betalen.

Als je die zijn jaarrekeningen ziet vraag ik me wel af hoe ge dat kunt betalen.
Bij terreinen en gebouwen staat niks, moet blijkbaar privé gekocht zijn (oorsprong eigen middelen of zware lening?)of op nog een andere vennootschap?

als je veel van de adressen eens checkt waar dikke villa’s staan, kom je nogal vaak uit op vennootschappen waarvan je denkt: “hoe overleeft dit bedrijf”.
In Latem staat er zo echt een super-kast van een woning met op adres 3 nv’s die al jaren virtueel failliet zijn.
Maar het moet blijkbaar wel een manier zijn om royaal te leven.

nu ja, wie braaf is woont in zo geen kast (vaak).

Zitten wel een hoop rare dingen in dat huis:
inderdaad, die luiken trekken op niks
"garage met plek voor 4 auto's", ja, 2 lage sportwagens, want die lift gaat het dak van uw rangerover gewoon tegen het plafond duwen...
Die vloer op het gelijkvloers, dat zijn terrasklinkers ingevoegd met wit zand? Hoe kuist ge dat?
Er is overal net een nieuw plafond gezet (of opnieuw bezet). Waarom?
Zo'n kasteel, en dan zo'n kleine keuken??
Wat is er op foto 33 met die vloer gebeurd? Dat is precies 1 grote olievlek?
De vraag is hoe hoog die garage eigenlijk is, want foto's kunnen wel een vertekend beeld geven.
Die vloer, je bedoelt foto 10? Dat lijkt me witte cement, die voegen, geen zand dus.
Nieuwe plafonds? Waar staat dat, of waar zie je dat aan? Het hele huis is blijkbaar nog maar van 2016 staat in de tekst en er staat bij dat het pas recent afgewerkt is.
Ik kom twee keukens tegen tussen de foto's, een grote en een kleinere. De kleinere zal die van de guesthouse zijn denk ik dan.
Dan die vloer, zal wel aan de houtsoort in combinatie met de lichtinval te maken hebben zeker?

Terug
Bovenaan