Opmerkelijke huizen te koop

De vraag is hoe hoog die garage eigenlijk is, want foto's kunnen wel een vertekend beeld geven.
Die vloer, je bedoelt foto 10? Dat lijkt me witte cement, die voegen, geen zand dus.
Nieuwe plafonds? Waar staat dat, of waar zie je dat aan? Het hele huis is blijkbaar nog maar van 2016 staat in de tekst en er staat bij dat het pas recent afgewerkt is.
Ik kom twee keukens tegen tussen de foto's, een grote en een kleinere. De kleinere zal die van de guesthouse zijn denk ik dan.
Dan die vloer, zal wel aan de houtsoort in combinatie met de lichtinval te maken hebben zeker?
Maar dan nog zijn zo'n klinkers toch niet te kuisen?

De plafonds zie je aan het feit dat het vol lichtpunten hangt, maar daar nergens een gaatje van de armaturen blijkt te zijn.

Maar dan nog zijn zo'n klinkers toch niet te kuisen?

De plafonds zie je aan het feit dat het vol lichtpunten hangt, maar daar nergens een gaatje van de armaturen blijkt te zijn.
En waarom zou dat niet te kuisen zijn?

Zoals ik al zei, in de tekst staat dat het gebouw van 2016 is en recent pas afgewerkt, die plafonds kunnen dus bij die recente afwerking horen. Of ze hebben gewoon nog geen definitieve lichtpunten gemonteerd.
Mogelijkheden genoeg zonder te gaan denken dat ze nieuwe plafonds hebben gestoken.

Nu snap ik het nut van die curved tv's!

FileStore.ashx

Dat zijn zo van die speciale architecturale beslissingen die toch onmogelijk praktisch kunnen zijn. Zeker voor binnenmuren, als je daar ooit eens een kast / zetel / ... wil tegen zetten.
Als ge zoiets bouwt koopt ge ook geen kasten en zetels in de Ikea hé.

Huis hier in het dorp, huidige eigenaars (die het gebouwd hebben) hebben er amper 1 jaar in gewoond en verkopen het nu al terug.
Vraagprijs lijkt me toch wel aan de hoge kant te liggen?

Huis hier in het dorp, huidige eigenaars (die het gebouwd hebben) hebben er amper 1 jaar in gewoond en verkopen het nu al terug.

Zeker qua locatie vragen ze veel te veel vonden men vriendin en ik.

Locatie is hier altijd een ding dat vernoemd word als voordeel bij verkoop van huizen en bouwgronden in de buurt.
Makkelijke verbinding richting E40 en richting Hasselt (E313).
22km naar de E313 en 10km (door een dorp) naar E40 lijkt me toch wel een flexibile interpretatie van makkelijke verbinding.

Locatie is hier altijd een ding dat vernoemd word als voordeel bij verkoop van huizen en bouwgronden in de buurt.
Makkelijke verbinding richting E40 en richting Hasselt (E313).

22km naar de E313 en 10km (door een dorp) naar E40 lijkt me toch wel een flexibile interpretatie van makkelijke verbinding.

Vergeet dan nog niet eens dat die baan naar Hasselt al geen cadeau is om op te rijden. Neen, sorry, Sint-Truiden is een fantastisch mooie regio om te wonen, maar dan hebben we het wel wel gehad. Verbindingen zijn echt niet goed.

Vraagprijs lijkt me wel ok. De woning is heel recent. Als je zo'n bouwgrond en huis wil zetten ga je volgens mij meer geld kwijt zijn. Pakt €200k voor de bouwgrond en €544k (300m² x 1500€ excl. BTW) voor het huis als je dit zelf wil zetten. En dan heb je nog de aanleg van de tuin niet.

Grootste probleem met dat huis is imo dat het zo ongelofelijk saai en standaard is. Enige dat een beetje interessant is is dat dak boven het terras

Terug
Bovenaan