Opmerkelijke huizen te koop

Stond ondertussen ook op hln lol.
Meneer heeft een nieuwe "uitdaging" nodig.

Stond ondertussen ook op hln lol.
Meneer heeft een nieuwe "uitdaging" nodig.
De temperatuur in de zomer valt mee... De temperatuur op de slaapkamers wordt niet hoger dan 22°C.
Ah ja ze zijn voorzien op de hoogte van de kelder. En om het nog wat leuker te zeggen, is er airco voorzien via ondergrondse buizen.

In mijne kelder blijft de temperatuur in de kelder aangenaam. Die wordt zelfs niet zo warm... Hell mijn ouders en grootouders gingen vroeger in hunne kelder slapen bij zo'n hittegolf omdat het daar aangenaam koel was. En dan spreekt hij over de temperatuur wordt geen 22°C.

Lijkt mij dat het idee van een woning in een serre niet echt geslaagd is.
En de woning heeft batterijen, heeft automatische aansturing van de serre (yay weer iets dat stuk kan gaan), zonnepanelen, warmtepomp, etc... en is niet 100% zelfvoorzienend. Beter om daar ver van weg te blijven.

Laat dieje architect maar in zijn eigen abominatie wonen.

Toch ook van de pot gerukt en waarschijnlijk nog plus BTW?
Staat nog te koop.
Er staat altijd een Mercedes voor de poort (dus er lijkt toch wel iemand te wonen) en vooral opvallend, de poort staat altijd een beetje open. Vochtprobleem?

Staat nog te koop.
Er staat altijd een Mercedes voor de poort (dus er lijkt toch wel iemand te wonen) en vooral opvallend, de poort staat altijd een beetje open. Vochtprobleem?
Ik ben opgegroeid in die streek. Dat huis ligt knal langs de Brusselsesteenweg en die is heel druk. De verkoper hoopt een graantje te kunnen meepikken van de gekte in de Leuvense regio maar de prijs is echt te hoog. Zeker voor die ligging.

Ik vind het 300K te duur. Degenen die dat wilt kopen kan maar beter voldoende eigen middelen hebben want dit zal bij de schatting van de banken niet even hoog gewaardeerd worden als de vraagprijs.

Laatst bewerkt:

Eerste foto denkt ge nog nice maar als je dan volgende foto's ziet :help:
Je moet al een echte fan zijn van die stijl om dat te willen kopen.

Dat zou ik gerust durven kopen. Niet voor die prijs uiteraard en het Belgische weer doet dergelijk ontwerp geen eer aan.
Hier in de buurt staat zoiets in kleinere versie en elke keer ik passeer draai ik mijn hoofd. Veel mooier dan we Witte Duplo nieuwbouwwoningen in lintbebouwing..
Ik mis nog een houten dek rondom om met uw schommelstoel te zitten.

Maar ik begrijp ook dat niet iedereen fan is.

Same, zoiets is ook helemaal mijne stijl. Ik zou gerust zo iets kopen/bouwen. Maar het is inderdaad wel zo specifiek dat velen het lelijk zullen vinden.
Het dees is wel belachelijk duur geprijsd lijkt mij?

Verschrikkelijk lelijk aangekleed en ingericht maar structureel is er niets mis mee hoor. Laat daar iemand met smaak in wonen en die maakt daar iets heel karaktervol van.

Dat is gewoon een standaard Noors huis. Moest ik dat hier zien voor die grootte en grond ik zou verbaasd zijn dat het zo goedkoop is.

Goh, ik vind dat wel een mooi huis, maar niet voor in België... Zoals @zarathustra zegt, is dat een vrij typische scandinavische stijl en past het daar ook (al zal het dan eerder naast een meer ipv met een zwembad zijn :p).

Ik weet hier ook zo'n echt Amerikaans huis staan, dat is wel knap, maar het past totaal niet in de omgeving...

Goh, ik vind dat wel een mooi huis, maar niet voor in België... Zoals @zarathustra zegt, is dat een vrij typische scandinavische stijl en past het daar ook (al zal het dan eerder naast een meer ipv met een zwembad zijn :p).

Ik weet hier ook zo'n echt Amerikaans huis staan, dat is wel knap, maar het past totaal niet in de omgeving...
:unsure:

De meeste huizen in Amerika en Noorwegen vind ik veel mooier dan dit exemplaar, vind het echt niks.

Nu wil ik toch wel eens zien wat uw idee van een Noors huis is :p
Ik ben al meerdere keren in Noorwegen geweest voor mn werk (wel in de meer bevolkte gebieden) en dit is wat ik mij het meest herinner:
Meeste huizen in die straat zijn ongeveer zo, gewoon neutraal wit wat imo veel mooier is dan dat lichtblauw.

Ik ben al meerdere keren in Noorwegen geweest voor mn werk (wel in de meer bevolkte gebieden) en dit is wat ik mij het meest herinner:
Meeste huizen in die straat zijn ongeveer zo, gewoon neutraal wit wat imo veel mooier is dan dat lichtblauw.
Maar die huizen zijn toch vrij soortgelijk (volgens mij zijn die pastel-tinten ook wel vrij typisch scandinavisch, maar ben nog maar enkel in Oslo zelf geweest). Het is een compleet andere stijl van woning dan ons huis, maar ik kan het wel smaken. Persoonlijk vind ik dat veel knapper dan de 10000ste nieuwbouw pastorie-woning :P

Ik-wil-graag-in-een-Frans-kasteel-wonen-maar-Frankrijk-is-zo-ver-en-ze-spreken-daar-Frans-en-ik-moet-bovendien-ook-mijn-zwart-geld-kwijt-dus-dan-doe-ik-maar-dit.

Een luxe inpandig zwembad

FileStore.ashx

Als ge kabouter zijt is dat een luxe-zwembad, maar dit. Hoe breed is dat? Vier meter op drie? Als ge u tegen de ene wand afzet knalt ge tegen de andere.
En welke blinde kiest nu voor zo'n gifgroene luiken als ge oranjerode dakpannen hebt. :lol:

Ik-wil-graag-in-een-Frans-kasteel-wonen-maar-Frankrijk-is-zo-ver-en-ze-spreken-daar-Frans-en-ik-moet-bovendien-ook-mijn-zwart-geld-kwijt-dus-dan-doe-ik-maar-dit.

Als ge kabouter zijt is dat een luxe-zwembad, maar dit. Hoe breed is dat? Vier meter op drie? Als ge u tegen de ene wand afzet knalt ge tegen de andere.
En welke blinde kiest nu voor zo'n gifgroene luiken als ge oranjerode dakpannen hebt. :laugh:
Zitten wel een hoop rare dingen in dat huis:
inderdaad, die luiken trekken op niks
"garage met plek voor 4 auto's", ja, 2 lage sportwagens, want die lift gaat het dak van uw rangerover gewoon tegen het plafond duwen...
Die vloer op het gelijkvloers, dat zijn terrasklinkers ingevoegd met wit zand? Hoe kuist ge dat?
Er is overal net een nieuw plafond gezet (of opnieuw bezet). Waarom?
Zo'n kasteel, en dan zo'n kleine keuken??
Wat is er op foto 33 met die vloer gebeurd? Dat is precies 1 grote olievlek?

a) Die huizen zijn waarschijnlijk allemaal 40+ jaar oud en kosten significant meer dan dat huis van 2014 in Belgie :p
b) In Oslo ga je inderdaad minder niet-witte huizen tegenkomen. Buiten Oslo ga je veel meer rood, blauw, geel tegen komen.

https://www.google.be/maps/@60.2298...kCFVfmeAg!2e0!7i16384!8i8192?hl=en&authuser=0 dit is meer wat ik gewend ben, mijn vorige huis is dat tussen het blauwe en rode (met de half geverfde balustrade -_- )

soit het is een kwestie van smaak, ik vind die witte/grijze huizen saai :p ( Ja het mijne was wit geverfd voor de verkoop want neutraal enzo)

a) Die huizen zijn waarschijnlijk allemaal 40+ jaar oud en kosten significant meer dan dat huis van 2014 in Belgie :p
b) In Oslo ga je inderdaad minder niet-witte huizen tegenkomen. Buiten Oslo ga je veel meer rood, blauw, geel tegen komen.

https://www.google.be/maps/@60.2298...kCFVfmeAg!2e0!7i16384!8i8192?hl=en&authuser=0 dit is meer wat ik gewend ben, mijn vorige huis is dat tussen het blauwe en rode (met de half geverfde balustrade -_- )

soit het is een kwestie van smaak, ik vind die witte/grijze huizen saai :p ( Ja het mijne was wit geverfd voor de verkoop want neutraal enzo)
Het gaat mij puur over het uitzicht, ik vind dat huis in Izegem afschuwelijk.
Maar blijkbaar vinden er dat meer mensen mooi dan ik had verwacht, goed voor de verkopers :)

Terug
Bovenaan