En wat is die "bioscoop"? Een TV op een tafeltje?
![]()
De cave is hier zeer letterlijk genomen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat is die "bioscoop"? Een TV op een tafeltje?
![]()

Is dat dan met een bubbelbad voor de lavabo?960 000 voor zo een kruipkot? Daar zet je in Limburg een villa voor neer.
Die straatnaam is wel passend.![]()
Uitzonderlijk vastgoed te koop , 5 slaapkamers , € 960.000
Indrukwekkende woning met 5 slaapkamers, 3 garages en een prachtige tuin te koop in Kessel-Lo! De woning heeft 375 m2. Naast de garages zijn er parkeerplaatsen voor de woning en in de achtertuin. Het perceel is 500 m2 privé plus 432 m2 gedeelde ruimte. Door de ideale ligging geniet u van de...www.immoweb.be
Allez nog geen miljoen! Kijk zeker naar de mooie keuken verdeeld over 2 niveaus
De Spaarstraat in Kessel-Lo (waar dat kot ligt) is echt maar een gewone straat... Ik snap al een tijdje die prijzen in Leuven niet meer.Persoonlijk zou mij dat gewoon de grondwaarde waard zijn... en dat kan misschien redelijk wat zijn tgv de nabijheid tot het leuvense station.
Aan het interieur te zien, wonen er volgens mij wel buitenlanders (Poolse bouwvakkers ofzo)? Misschien hebben zij wel een verkeerd idee van de gangbare prijzen hier.
Was net hetzelfde aan't denken. Ne bal pikeren zal moeilijk gaan zonder een gat in't (vals) plafond te stoten.Bouwvakkers?
![]()
Ik vind die kelderrenovatie redelijk creepy + zo is het wel heel makkelijk om aan 375m² te komen.
Voor de gemiddelde bakfietser is dat natuurlijk een droomlocatie, ik denk dat ze al klaarkomen in hun geitenwollensok alleen al bij het gedacht dat ze hun kinderen met de bakfiets naar school kunnen doen, vervolgens terug naar huis, en hup de trein op naar Brussel. Hoe mooi kan het leven zijnDe Spaarstraat in Kessel-Lo (waar dat kot ligt) is echt maar een gewone straat... Ik snap al een tijdje die prijzen in Leuven niet meer.

Goh, dit huis (in een deelgemeente van Nijlen) heeft een tijd te koop gestaan aan 700k€Stevig prijskaartje, maar dan heb je wel je te renoveren eilandje.
Welkom bij Sterckx & Partners Vastgoed - Sterckx & Partners
Zoekt u immo in Antwerpen of omgeving? Dan moet u bij ons zijn! Wij hebben kennis van de markt. Neem contact met ons op voor meer informatie.www.sterckxenpartners.be

De kastjes, tegels en zo zijn gedateerd, maar ik vind wel dat het huis er heel goed onderhouden uitziet. Je hebt ook een heel grote garage, grote tuin, ... ik zie dit nog wel verkopen, misschien niet aan de vraagprijs, maar in de huidige markt wel boven de 600.000.Hier zijn ze ook op hunne gevel gevallen: tandartspraktijk op 50 meter van het OCMW en den Aldi, overal gatlelijke tegels die alle warmte weghalen. Paar maanden hopen op ne zot en dan laten zakken naar 550k. What a wonderful world.
Brabo Immo | Brabo Immo
www.braboimmo.be
Man man, probeer eens objectiever en door bepaalde zaken heen te kijken. Dit is best een goed onderhouden huis. Zet dit in een duurdere gemeente en dit gaat zo weg voor die prijs. Voor de regio Berlaar zal het iets onder de vraagprijs gaan.Hier zijn ze ook op hunne gevel gevallen: tandartspraktijk op 50 meter van het OCMW en den Aldi, overal gatlelijke tegels die alle warmte weghalen. Paar maanden hopen op ne zot en dan laten zakken naar 550k. What a wonderful world.
Brabo Immo | Brabo Immo
www.braboimmo.be
Ik vind dat huis ook nog ok, die tegels kan je nog vervangen.De kastjes, tegels en zo zijn gedateerd, maar ik vind wel dat het huis er heel goed onderhouden uitziet. Je hebt ook een heel grote garage, grote tuin, ... ik zie dit nog wel verkopen, misschien niet aan de vraagprijs, maar in de huidige markt wel boven de 600.000.
Er zitten hier naar mijn gevoel enkelen die het gevoel met de realiteit verloren zijn of moeilijk door bepaalde zaken heen kunnen kijken. Het is niet omdat iets niet je smaak is (tegels, parket, kleur, etc.), dat het plots om een krot gaat die veel te duur geprijsd staat..Alles wordt hier zowat afgeknald.
Stel me dan steeds de vraag hoe deze “afknallers” zelf wonen.

Volledig akkoord.Man man, probeer eens objectiever en door bepaalde zaken heen te kijken. Dit is best een goed onderhouden huis. Zet dit in een duurdere gemeente en dit gaat zo weg voor die prijs. Voor de regio Berlaar zal het iets onder de vraagprijs gaan.
Een nieuwbouw rijwoning in die gemeente gaat rond de 500 met een veel kleinere tuin en bewoonbare oppervlakte.