Opmerkelijke huizen te koop

Schoon huizeke, als Tielt niet zo slecht was gelegen zou ik gaan kijken :love:.
Alhoewel het inderdaad een te hoog EPC is voor die 600k, maar bon, wel HEEL veel ruimte.

Maar de echte mop van die advertentie is het KI... 890 :laugh:
Je moet dan wel al uw gevoel voor ruimtelijke esthetiek achterwege laten. What the fuck staat dat huis daar te doen?

Is het een boerderij? Neen? -> Platgooien en koeien op laten grazen.

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/uitzonderlijk-vastgoed/te-koop/vorst/1190/9394779?searchId=

In hoog Vorst (Altitude 100), tussen park van Vorst en Dudenpark een villa met 7 slaapkamers en buitenzwembad te koop. Lijkt op die foto's alsof je op het platteland zit, maar in feite zit je vlakbij het centrum.

Klasse!

Heel wat parken en groen in de buurt daar. Ga je nog wat meer naar het Zuiden/Zuid-Oosten, dan volg je verder de groene zuid-rand van Brussel en ga je naadloos over naar de chique buurten van Ukkel waar heel wat dergelijke huizen staan. Park van Wolvendael, Terkamerenbos, ...

Het is eens iets anders dan die gemiddelde natte droom van de lokale goed-boerende zelfstandige die weer een goedkoop stuk open landschap aansnijdt in zijn dorpje om er zijn smakeloze landelijke villa op te zetten tussen de varkens en de koeien. Met de obligatoire Range Rover voor de deur, uiteraard.

Klasse!

Heel wat parken en groen in de buurt daar. Ga je nog wat meer naar het Zuiden/Zuid-Oosten, dan volg je verder de groene zuid-rand van Brussel en ga je naadloos over naar de chique buurten van Ukkel waar heel wat dergelijke huizen staan. Park van Wolvendael, Terkamerenbos, ...

Het is eens iets anders dan die gemiddelde natte droom van de lokale goed-boerende zelfstandige die weer een goedkoop stuk open landschap aansnijdt in zijn dorpje om er zijn smakeloze landelijke villa op te zetten tussen de varkens en de koeien. Met de obligatoire Range Rover voor de deur, uiteraard.
Uhu, dit huis heeft duidelijk geen oprit...

euhm epc D, en gebouwd in 2012 :(
Regels van Wallonië, niet Vlaanderen 😇
Lelijk huis imo,maar wel heel veel value for money... Ronse en omstreken natuurlijk spotgoedkoop...
Die randgemeenten zijn al lang niet meer zo spotgoedkoop hoor, met 75% Vlamingen.
Het hoekje om daar nog mee geboden aan een vrijstaande bebouwing van 1970, 800m2 grond, kleiner én gedateerd wél nieuw dak en overal centrale verwarming, schrijnwerk op de zuidkant recent vervangen maar dus een keuken vanuit de seventies, bruine vloertegels, kleine kamertjes, minibadkamer van 3m2,... Bieden vanaf 220, meegeboden tot 235 en uiteindelijk gegaan voor 245k.

In het hol van pluto kunde natuurlijk al eens wat meer krijgen dan in centrum Antwerpen. Badkamer is ook veel te klein voor zo'n fancy bad.
Het hol van pluto vind ik dat toch niet, vlak aan N-wegen, enkele km van de A8 die naar Brussel rijdt,... Maar A' pen, Gent en Brussel is het niet 😂

Laatst bewerkt:
Klasse!

Ik zou denken dat het net een probleem is dat iemand in dat soort locatie even 5000 vierkante meter grond gaat innemen terwijl er een boogscheut verderop mensen met 5+ op een kamer slapen omdat er niet genoeg sociale woningen zijn. Maar laten we dit vooral toejuichen.

( alsook +/- al die huizen van meerdere miljoenen zijn echt wel een geval van veel geld, geen smaak. )

Dit weekend hierlangs gefietst, tedoeme dat is scherp geprijsd! Wel totaal mijn stijl niet, maar kom. Ligt op 5km van Ronse in een zalig rustig dorpje waar zelden iets te koop komt (genoeg gezocht en 2x overboden) ginder! 😂

Ik moet mijn begrip van het woord "villa" toch eens bijstellen denk ik. Allez, op zich is dat geen slecht huis (inrichting totaal m'n smaak niet, kleurkeuze van die keuken is bvb om te bleiten, maar bon) maar als dat een villa is... meh.

En wie in godsnaam vond het een goed idee om zo'n bad daar te plaatsen? Kunt met moeite nog aan uw lavabo staan:

9470396_Q.jpg

Ik moet mijn begrip van het woord "villa" toch eens bijstellen denk ik. Allez, op zich is dat geen slecht huis (inrichting totaal m'n smaak niet, kleurkeuze van die keuken is bvb om te bleiten, maar bon) maar als dat een villa is... meh.

En wie in godsnaam vond het een goed idee om zo'n bad daar te plaatsen? Kunt met moeite nog aan uw lavabo staan:

9470396_Q.jpg
Maar ge kunt wel gewoon op de badrand zitten terwijl ge uw tanden poetst!

9470396_Q.jpg
De afdekplaatjes aan de verlichtingsschakelaars gingen duidelijk niet meer in het budget.

Wel opletten ook: "Faire offre à partir de"
Zal volgens mij nog wel efkes te koop staan, ge wilt niet weten wat een kutnotaris dat is, ik heb dus zélf een notaris in moeten schakelen om een bod te doen op een bouwgrond wegens uitermate onbeschoft gedrag naar mij toe en ook mijn eigen notaris heeft meermaals moeten bellen om de juiste documenten te kunnen krijgen om een bod te kunnen doen, echt niet normaal bij die notaris!

Terug
Bovenaan