Opmerkelijke huizen te koop

Mijn natte droom. Rustieke villa met een enorme tuin, zonder veel tierlantijntjes.
De waterpartij uitkijkend op het bosje, samen met de inkomhall zijn voor mij subliem.

voor de liefhebbers een enorme garage.

Edit: echter overname aandelen Luxemburgse vennootschap.
Dat huis is niet echt mijn ding, maar die garage :love:

Mijn natte droom. Rustieke villa met een enorme tuin, zonder veel tierlantijntjes.
De waterpartij uitkijkend op het bosje, samen met de inkomhall zijn voor mij subliem.

Zeer mooie streek ook. Was toevallig vorige week in de buurt, doorgaans veel grotere huizen dan hier aan de kust en ook veel smaakvoller. Meeste huizen leken mij wel van zelfstandigen...

Zeer mooie streek ook. Was toevallig vorige week in de buurt, doorgaans veel grotere huizen dan hier aan de kust en ook veel smaakvoller. Meeste huizen leken mij wel van zelfstandigen...
In Lembeke ook (lembeekse bossen).
En idd, als je die adressen eens door bv Graydon haalt (publieke data trouwens), zitten heel veel van die echt grote villa’s in vennootschappen.
En vaak zelf met heel slechte cijfers of zelfs met bestuurders met ettelijke falingen op hun conto).

als loonslaaf kom je er niet haha.

De realiteit lijkt mij nog niet het geval.
Tja feiten zijn feiten he, of je dat nu wilt inzien of niet, het is gewoon zo.
Tenzij jij bewijzen kan geven van het tegendeel natuurlijk, maar die heb ik nog niet gezien.
Dan nog heeft het een beperkt nut aangezien men u dood gooit met handelspanden die leeg staan tegenwoordig.
Die allemaal veel te duur zijn, dus wat je ook kiest, je zal er serieus voor betalen.
Maar dat is dus exact wat ik betwijfel hé. Men hoopt gewoon erop dat iemand dat koopt. Maar bij mijn weten staan die appartementen waar jij over spreekt al jaren te koop.

Dat appartement van Quartier bleu (ofwel is het een nieuwe blok...) stond in 2014 al te koop toen ik aan het kijken was voor die prijs. En ja er zijn er daar een paar van verkocht over die hele termijn. 1tje geloof ik zelfs aan cleisters.
En eerlijk waar, zo aantrekkelijk is die locatie in het centrum echt niet hoor.
Geen enkel waar ik over spreek staan "al jaren te koop".

In 2014 was er van de Quartier Bleu nog totaal geen sprake, ale ja, wel sprake, maar totaal niks gebouwd en de verkoop was toen al helemaal nog niet begonnen, want die is pas effectief begonnen toen de eerste gebouwen er al stonden en bijna afgewerkt waren.
Dan spreken we van 2018-2019, dat is heel wat later dan uwe 2015.
En de penthouses waar ik over spreek, die zijn vorig jaar en dit jaar pas op de markt gekomen.

In 2014 was er van de Quartier Bleu nog totaal geen sprake, ale ja, wel sprake, maar totaal niks gebouwd en de verkoop was toen al helemaal nog niet begonnen, want die is pas effectief begonnen toen de eerste gebouwen er al stonden en bijna afgewerkt waren.
Dan spreken we van 2018-2019, dat is heel wat later dan uwe 2015.
En de penthouses waar ik over spreek, die zijn vorig jaar en dit jaar pas op de markt gekomen.
Ik heb eind 2014 mijn woning gekocht (of was het nu 2015... ik twijfel nu :(). Op dat moment was de quartier bleu al in voorverkoop. Ofwel vergis ik mij met een andere appartementencomplex aan de vaart... ik ben daar zeker van omdat buren die iets later als mij gekocht hebben (ten laatste begin 2015 - of indien ik mij van jaar vergis begin 2016), nog een 2slaapkamer appartement daar hadden overwogen maar uiteindelijk daarvan hadden afgezien (kan gerust zijn dat het voorverkoop was, aangezien ik het mijne en mijn buren het hunne ook op plan hadden gekocht).

En toen sprak men al over de penthouses met zwembad op de hoogste verdieping die voor 1miljoen + in voorverkoop stonden.

Nu bon, het maakt niet uit, ik heb toch nooit 2 miljoen om dat daaraan te geven. En zelfs al had ik dat geld, dan nog gaf ik dat er niet aan. En ik kan mij gewoon onmogelijk inbeelden dat iemand 1,9 miljoen daaraan geeft als je de andere opties ziet die je met dat geld kunt kopen...

Ik heb eind 2014 mijn woning gekocht (of was het nu 2015... ik twijfel nu :(). Op dat moment was de quartier bleu al in voorverkoop. Ofwel vergis ik mij met een andere appartementencomplex aan de vaart... ik ben daar zeker van omdat buren die iets later als mij gekocht hebben (ten laatste begin 2015 - of indien ik mij van jaar vergis begin 2016), nog een 2slaapkamer appartement daar hadden overwogen maar uiteindelijk daarvan hadden afgezien (kan gerust zijn dat het voorverkoop was, aangezien ik het mijne en mijn buren het hunne ook op plan hadden gekocht).

En toen sprak men al over de penthouses met zwembad op de hoogste verdieping die voor 1miljoen + in voorverkoop stonden.

Nu bon, het maakt niet uit, ik heb toch nooit 2 miljoen om dat daaraan te geven. En zelfs al had ik dat geld, dan nog gaf ik dat er niet aan. En ik kan mij gewoon onmogelijk inbeelden dat iemand 1,9 miljoen daaraan geeft als je de andere opties ziet die je met dat geld kunt kopen...
In 2014 was er waarschijnlijk de voorverkoop van die blok heel vooraan (ik ken de naam niet van deze blok?), maar die behoort niet bij het project van de Quartier Bleu. Daarin zitten bij mijn weten echter geen hele dure appartementen?

Penthouses met zwembad zijn er niet in de Quartier Bleu, stonden wel op de planning voor de blokken van Zuidzicht aan de andere kant van de kanaalkom. Maar uiteindelijk is er maar 1 Penthouse met zo een zwembad gemaakt.
Van dat project stond de eerste blok trouwens wel al in 2014. Het zwembad is te vinden in de 2de blok.
Al die dure appartementen van dat project zijn trouwens allemaal heel snel verkocht geweest, sommige zijn ondertussen zelfs al van eigenaar veranderd.

een dak van stro :puke:

inderdaad 18k€/j aan KI 😅 geen spek voor een gewone sterveling. Foto's laten ook niet alles zien, als je de beschrijving leest: sauna, wijnkelder,... Maar rijke mensen hebben geen smaak, die kleur van keuken is zeer vreemd.

Zonder kinderen en als bewoner betaal je daar uiteindelijk maar € 14.762,9. Valt dat even mee zeg.
Is ook net iets te klein als je kinderen hebt denk ik, alee het zou misschien wel lukken maar je wilt uiteindelijk toch een beetje comfortabel zitten hé.

Terug
Bovenaan